بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1399/09/09 - 12:33
  • - تعداد بازدید: 479
  • - تعداد بازدیدکننده: 97
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان کردستان:

توانمندسازی از اصول مهم برنامه‌ها و اقدامات بنیاد ملی نخبگان است

صادقی گفت: اشاعه و نهادینه‌شدن فرهنگ کارآفرینی از مهمترین عوامل توسعه بومی و زمینه‌ساز اثرگذاری بهینه نخبگان و دانشگاهیان در بوم‌محل است.

~/Asset/News/News/Image/indexooo.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای اطلاع‌رسانی دقیق به جامعه دانشگاهی و نخبگانی درخصوص رویکردها، مقررات و حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان، رییس بنیاد نخبگان استان کردستان با حضور در برنامه تلویزیونی روژمان صدا‌وسیمای مرکز کردستان به تبیین اهمیت نهادینه‌شدن فرهنگ نخبه‌پروری پرداخت.


در این برنامه، صادقی ضمن تشریح مسیر نخبگی، برخی از پشتیبانی‌ها و حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان از مستعدان‌برتر حوزه‌های مختلف خاصه استعدادهای‌برتر تحصیلی را تشریح کرد.


وی رویکرد توانمندسازی را یکی از اصول مهم برنامه‌ها و اقدامات بنیاد ملی نخبگان در حمایت و هدایت مستعدان‌برتر دانست و افزود: کارآفرینی و تولید ثرورت بر مبنای استفاده دقیق و صحیح از مزیت‌های بومی، یکی از نیازهای امروز استان است.


رییس بنیاد نخبگان کردستان اشاعه و نهادینه‌شدن فرهنگ کارآفرینی را از مهمترین عوامل توسعه بومی دانست و تصریح کرد: حضور فعال و مؤثر مستعدان‌برتر و دانشگاهیان در حوزه‌های اشتغال‌زایی و کارآفرینی، لازمة توسعه زیست بوم کارآفرینی است.


صادقی خلاقیت و قدرت تبدیل داشته‌های سرزمینی به اشتغال و ثروت را از مهمترین شاخصه‌های نخبگی دانست و تأکید کرد: بنیاد ملی نخبگان تسهیلات و حمایت‌های بسیار متنوعی را برای حضور مستعدان‌برتر در حوزه کارآفرینی اختصاص داده است.


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 145994
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین