بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/04/11 - 10:27
  • - تعداد بازدید: 577
  • - تعداد بازدیدکننده: 562
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
وزیر کشور:

استانداری‌ها با استفاده از نظرات نخبگان، استان را به سمت توسعه همه جانبه سوق دهند

وزیر کشور گفت: تقویت فرایند سرمایه‌گذاری، کمک به رفع مشکلات واحدهای تولیدی و مراقبت از شاخص توسعه، وظایف معاونان اقتصادی استانداری‌ها است که باید با استفاده از نظرات نخبگان، استان را به سمت توسعه همه جانبه سوق دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ احمد وحیدی وزیر کشور در نشست مشترک اعضای کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار ملی، استانی و شهرستانی، مسایل اقتصادی را اولویت جدی کشور دانست و گفت: لازمه تحقق مناسب طرح مردمی سازی یارانه ها، جلب اعتماد عمومی است که باید فعالان و نخبگان در فضای رسانه ای درباره اهمیت آن صحبت کنند.

وزیر کشور همچنین در بخش دیگری از سخنان خود، مهمترین مزیت طرح مردمی سازی یارانه‌ها را تقویت فضای دانش‌بنیانی و خودکفایی دانست و خاطرنشان کرد: در این طرح، تولید داخل تقویت شده است.

وی تصریح کرد: در سطح استانی،تعیین قیمت خدمات و کالاها با استانداران است و باید نظارت لازم را برای قیمت‌گذاری صحیح و عادلانه داشته باشند. قیمت متعادلی که هم به نفع تولید کننده و هم به نفع مصرف کننده باشد.

وحیدی اضافه کرد: تقویت فرایند سرمایه گذاری، کمک به رفع مشکلات واحدهای تولیدی و مراقبت از شاخص توسعه، وظایف معاونان اقتصادی استانداری ها است که باید با استفاده از نظرات نخبگان، استان را به سمت توسعه همه جانبه سوق دهند.

وزیر کشور همچنین اعلام کرد به دنبال احیای صندوق توسعه پیشرفت استانی هستیم تا با تجمیع منابع و امکانات، فرایند توسعه استان‌ها با شتاب بیشتری انجام شود.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 159881
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین