بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/08/14 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 1057
  • - تعداد بازدیدکننده: 1051
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در کارگاه خلاقیت و ایده‌پردازی در کسب و کار نوپا مطرح شد:

افراد خلاق خطای خود را می‌پذیرند

افراد خلاق عتماد به نفس بالایی دارند، خطای خود را می‌پذیرند، شکست را قبول و تحمل می‌کنند و نظم و استقلال دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ بنیاد نخبگان خراسان شمالی با همکاری مرکز نوآوری بانوان و امورفرهنگی دانشگاه کوثر بجنورد، کارگاه خلاقیت و ایده‌پردازی در کسب و کار نوپا را برگزار کرد.

در این برنامه بیان شد: یکی از مهارت‌های اساسی برای موفقیت خلاقیت است. ساده‌ترین راه‌حلی که انسان در برابر یک مسئله یا نیاز به آن فکر می‌کند، ایده ،خلاقیت و نوآوری و خلاقیت، تفکر درباره چیزهای جدید است. این موضوع به حدی اهمیت دارد که متعالی‌ترین آرمان‌های بشری ابتدا در تخیلات آنان شکل می‌گیرد.

در ادامه با بیان اینکه در محیط‌های خلاق انعطاف‌پذیری محیط بسیار بالاست، افزوده شد: مهمترین ویژگی‌های افراد خلاق اینست که اعتماد به نفس بالایی دارند، خطای خود را می‌پذیرند، شکست را قبول و تحمل می‌کنند، نظم و استقلال دارند؛ البته اگر این ویژگی‌ها به طور طبیعی در افراد وجود نداشته باشد، می‌توان آن را پرورش داد.

در ادامه تأکید شد: برای اینکه فرد بتواند خود را بهتر بشناسد باید به مهارت، علاقه و آرزوهای خود مراجعه و آموخته‌ها و  تجربیات را نیز به آنها اضافه کند و برای یادگیری به افراد کاربلد مراجعه کند تا به مرحله تخصص برسد.

مهارت‌های اساسی برای موفقیت، چیستی ایده، خلاقیت ونوآوری، هوش‌های چندگانه، عناصر خلاقیت، موانع خلاقیت و ویژگی‌های افراد خلاق، از مهمترین محورهای این برنامه بود.


***

ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 161927
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین