بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/11/18 - 10:38
  • - تعداد بازدید: 211
  • - تعداد بازدیدکننده: 205
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در یک نشست هم‌اندیشی مطرح شد:

تاکید بر ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های مدارس و مراکز محل تجمع مستعدان در خراسان جنوبی

نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی اقدامات اجرایی شیوه‌نامه توسعه فعالیت‌های مستعدان در مناطق محروم به همت بنیاد نخبگان خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی اقدامات اجرایی شیوه‌نامه توسعه فعالیت‌های مستعدان در مناطق محروم، با حضور رئیس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی و معاونان متوسطه اول و دوم آموزش و پرورش استان برگزار شد.

در این نشست، ایزدخواه گفت: رشد و بالندگی مستعدان در مناطق مختلف و بهره‌گیری از توانمندی‌ها و قابلیت‌های آنان و همچنین تحقق ویژگی‌های مدرسه مطلوب در چشم‌انداز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از اهداف اجرایی شیوه‌نامه مذکور است.

وی افزود: مدرسه مطلوب باید ظرفیت پذیرش تفاوت‌های فردی، کشف و هدایت استعدادهای متنوع فطری و پاسخگویی به نیازها، علائق و رغبت دانش‌آموزان در راستای مصالح و چهارچوب نظام معیار اسلامی را دارا باشد.

 ایزدخواه اظهار داشت: ارتقای سطح کیفی فعالیتهای مدارس و مراکز محل تجمع مستعدان به منظور تربیت متوازن تمام ساحتی، ارتقاء کیفیت تحصیل، پرورش مهارت‌های پایه اثرگذاری نخبگانی و استعدادهای خاص آنان از اهداف و دستاوردهای مورد انتظار این طرح است.

در ادامه، نشست زمینه‌های همکاری بنیاد نخبگان خراسان جنوبی و اداره‌کل آموزش و پرورش استان بررسی شد.


***

ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید
.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 169839
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

سامانه ی گفتگوی آنلاین