بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/04/18 - 09:02
  • - تعداد بازدید: 93
  • - تعداد بازدیدکننده: 86
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان استان تهران:

تکریم و الگوسازی آخرین خط نخبگانی نیست

رئیس بنیاد نخبگان استان تهران معتقد است، تکریم و الگوسازی آخرین خط نخبگانی نیست، بلکه مولد نخبه‌پروری و نخبه‌سازی برای کشور است.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ آیین تکریم استاد اسفندیار معتمدی؛ نویسنده، پژوهشگر و پیشکسوت حوزه آموزش فیزیک در آموزش و پرورش ایران با حضور رسول محمدقلی معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان، جمعی از مدیران فرهنگی و استادان برجسته کشور به همت بنیاد نخبگان استان تهران و دفتر تکریم و الگوسازی بنیاد ملی نخبگان برگزار شد.

در بخشی از این مراسم، حیدر مفتاحی‌زاده رئیس بنیاد نخبگان استان تهران، ضمن خیرمقدم به حضار و عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام محرم گفت: ما در بنیاد نخبگان در حوزه تکریم فعالیت نخبگانی را یک چرخه کامل می‌بینیم که از شناسایی نخبگان تا زمان توانمندسازی، اثرگذاری، تکریم و الگوسازی این چرخه، ادامه می‌یابد. ضمن این که تکریم و الگوسازی آخرین خط نخبگانی نیست، بلکه مولد نخبه‌پروری و نخبه‌سازی برای کشور است. نگاه ما این است که از تکریم و الگوسازی این بزرگواران بتوانیم الگوهایی در کشور بسازیم که دانش‌آموزان و دانشجویان با تبعیت از این عزیزان بتوانند این چرخه را برای حفظ کشور و آبادانی آن اعتلا ببخشند.

وی با بیان این‌که بخش مفقود مانده در بنیاد نخبگان بحث تکریم از بزرگوارانی بود که در حوزه مطالب درسی برای دانش آموزان کتاب‌های ارزشمندی را به رشته تحریر درآورده‌اند، ادامه داد: معماری فکری دانش‌آموزان دهه‌های 60 و 50 که امروز خودشان اثرگذار هستند، بوسیله بزرگانی چون استاد معتمدی شکل گرفته است و ما این را وظیفه خود می‌دانیم تا این نگاه را تکمیل کرده و تاثیرگذاری این بزرگان را به دانش‌آموزان کنونی نشان دهیم.


***

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 172197
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

سامانه ی گفتگوی آنلاین