بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/11/26 - 10:19
  • - تعداد بازدید: 299
  • - تعداد بازدیدکننده: 288
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نخبگان و حل مسائل اساسی کشور/

حل مسائل آب و محیط زیست چهارمحال و بختیاری در دستور کار هیئت‎های اندیشه‌ورز نخبگانی قرار گرفت

در نشست هم‌اندیشی نخبگان چهارمحال و بختیاری با معاون استاندار، حل مسائل آب و محیط زیست چهارمحال و بختیاری در دستور کار هیئت‎های اندیشه‌ورز نخبگانی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نشست هم‌اندیشی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اعضای هیئت‌های اندیشه‌ورز نخبگانی و  رئیس بنیاد نخبگان استان و جمعی از صاحب‌نظران و متخصصان حوزه‌های آب، محیط زیست و عمران برگزار شد.

در این نشست، یعقوب طادی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه شنیدن نظرات نخبگان باعث ایجاد حس ارزش و اثربخشی در آنان می‌شود، گفت: حل مسائل استان در بخش آب و محیط زیست نیازمند حضور فعال نخبگان و استفاده از ظرفیت‌ ایشان است.

وی افزود: عدم‌توجه به نخبگان، از طرفی باعث از بین رفتن حس مفید بودن و اعتماد به نفس آنان می‌شود و از طرف دیگر مسائل موجود را حل‌نشده باقی می‌گذارد. این موضوع خود یکی از دلایل اصلی مهاجرت نخبگاین است.

طادی شکل‌گیری هیئت‌های اندیشه‌ورز نخبگانی را گامی بلند در راستای اثرگذاری نخبگان دانست و اظهار داشت: تشکیل این هیئت‌ها سبب تجمیع نظرات نخبگان و هدفمند کردن آنها و در نهایت تسهیل فرایند حل مسائل می‌شود.

علی حیدری؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز بهره‌‌برداری از ظرفیت نخبگان را امری ضروری توصیف کرد و اظهار داشت: چالش‌های استان تنها با توان نخبگانی قابل حل است.

مهدی قبادی‌نیا؛ دبیر هیئت اندیشه‌ورز آب، محیط زیست و عمران نیز گفت: با کمک مستعدان برتر و نخبگان می‌توان علاوه بر شناخت و شناسایی مشکلات، برای حل آنها نیز گام‌های جدی برداشت. فراموش نکنیم که بخش زیادی از معضلات کنونی به دلیل غفلت از ایده و نظرات نخبگان دربارۀ مسائل مختلف است.



***

ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید
.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 169938
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

سامانه ی گفتگوی آنلاین