بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/08/21 - 07:12
  • - تعداد بازدید: 518
  • - تعداد بازدیدکننده: 509
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با همکاری بنیاد نخبگان استان زنجان/

رویداد «تا ثریا» با هدف جذب سرمایه‌گذار در طرح‌های نخبگانی برگزار می‌شود

رویداد «تا ثریا» با هدف حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و حل نیازهای و مسائل فناورانه دستگاه‌ها، صنایع و بخش‌های مختلف با همکاری بنیاد نخبگان استان زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ رویداد سرمایه‌گذاری روی طرح‌های برتر فناور «تا ثریا» با هدف حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و حل نیازهای و مسائل فناورانه دستگاه‌ها، صنایع و بخش‌های مختلف استانی و ملی و با حضور سرمایه‌گذاران کشوری و استانی، به همت قرارگاه علم و فناوری بسیج و ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان زنجان و با همکاری بنیاد نخبگان استان برگزار می‌شود.

رویداد فناورانه تا ثریا با دو رویکرد ارائۀ طرح‏های فناورانه برتر به سرمایه‏ گذاران (DEMO DAY) و رویکرد تقاضامحور (Reverse Pitch) با محوریت نیازهای فناورانه صنایع استان و  در حوزه‌های اولویت‌دار برای سرمایه‌گذاران «ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته»، «الکترونیک، فوتونیک و مخابرات»، «دارو و فرآورده‌های پزشکی»، «فناوری زیستی»، «کشاورزی و صنایع غذایی»، «فناوری اطلاعات و ارتباطات» و «صنایع خلاق فرهنگی» برگزار خواهد شد.

اعضای هسته‏‌ها، واحد‌های فناور و دانش‌بنیان، اساتید دانشگاه و عموم علاقه‌مندان می‏‌توانند، جهت شرکت در این رویداد حداکثر به سامانه بنیاد نخبگان استان مراجعه کنند.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 162060
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین