بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/02/15 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 486
  • - تعداد بازدیدکننده: 97
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان استان زنجان مطرح کرد:

ضرورت استفاده از ظرفیت نخبگان برای مسئله‌یابی در مناطق محروم

رسولی بر ضرورت استفاده از ظرفیت گرو‌ه‌های نخبگانی برای مسئله‌یابی و احصاء مشکلات مناطق محروم در قالب بازدید‌های میدانی یک روزه تأکید کرد.

~/Asset/News/News/Image/رسولی زنجان.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور استفاده از پتانسیل دستگاه‌‎های درون‌استانی برای احصا و حل مسائل و مشکلات جامعه در عرصه‌‎های مختلف و برنامه‌ریزی برای اجرای فعالیت‌های مشترک، ‌‌نشست هم‌اندیشی رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان و مسئولان سازمان بسیج سازندگی استان برگزار شد.



در این نشست، رسولی؛ رییس بنیاد نخبگان استان زنجان ضمن اشاره به وظایف و فعالیت‌های بنیاد ملی نخبگان، با اشاره به لزوم هم‌افزایی بین‌دستگاهی برای حمایت بیشتر و بهتر از اجتماع نخبگان و مستعدان، به تشریح زمینه‌های کاری مشترک میان بنیاد نخبگان استان زنجان و بسیج سازندگی استان پرداخت.



وی ضمن تأکید بر اهمیت برگزاری اردوهای جهادی، بر ضرورت استفاده از ظرفیت گرو‌ه‌های نخبگانی برای مسئله‌یابی و احصاء مشکلات مناطق محروم در قالب بازدید‌های میدانی یک روزه تأکید کرد.



رییس بنیاد نخبگان استان در ادامه ضمن تبیین اهداف طرح شهید احمدی‌روشن، مشارکت بسیج سازندگی استان در احصاء مسائل استان و معرفی اساتید واجد شرایط برای حل مسائل در قالب این طرح را یکی دیگر از موارد همکاری برشمرد.



در ابتدای این نشست، سرهنگ پیری؛ مسئول بسیج سازندگی استان نیز به بخشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده توسط این نهاد اشاره و خواستار استفاده از اندیشه و ایدة نخبگان در هیئت اندیشه‌ورز استان و اردوهای جهادی شد.



در پایان مقرر شد به منظور استفاده از ظرفیت نخبگان و استعداد‌های‌برتر در مسئله‌یابی و احصاء مشکلات در مناطق محروم استان، برگزاری اردوهای جهادی، مشارکت نخبگان در هیئت اندیشه‌ورز بسیج سازندگی استان و همکاری دو دستگاه در اجرای طرح شهید احمدی‌روشن در استان در سال جاری، اقدامات و هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.






  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 156257
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین