بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/08/15 - 12:46
  • - تعداد بازدید: 1374
  • - تعداد بازدیدکننده: 1356
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان:

طرح شهید دکتر بهشتی گامی بلند به سوی مدیریت نخبگانی است

رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان گفت: طرح توسعه هسته‌های مسئله‌محور اعضای هیئت علمی از مهمترین برنامه‌های بنیاد ملی نخبگان در راستای مدیریت عالمانه داشته‌ها و ظرفیت‌های کشور برای حرکت در مسیر توسعه است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ گردهمایی مدیران «کارگروه‌های مدیریت عالمانه» با حضور رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان و جمعی از سرآمدان استان برگزار شد.

در این نشست، حسین ربانی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان گفت: طرح توسعه هسته‌های مسئله‌محور اعضای هیئت علمی (طرح شهید دکتر بهشتی) از مهمترین برنامه‌های بنیاد ملی نخبگان در راستای مدیریت عالمانه داشته‌ها و ظرفیت‌های کشور برای حرکت در مسیر توسعه است.

وی افزود: در این طرح هسته‌های نخبگانی متشکل از اعضای هیئت علمی برگزیده دانشگاهی تشکیل شده و در جهت شناسائی و حل مسائل کشور با شبکه‌سازی و فعالیت‌های بین‌رشته‌ای و حتی بین‌دانشگاهی، پیشنهاد‌هایی را به مراجع ذی‌‎ربط ارائه و نهایتاً هسته‌های موفق به عنوان یک کانون تفکر به نهادهای سیاست‌گذار و تصمیم‌گیر معرفی خواهند شد.

ربانی با بیان اینکه بخشی از فعالیت کارگروه مدیریت عالمانه، قابل انطباق با طرح شهید بهشتی خواهد بود، ادامه داد: نهادهای علمی و فناوری استان اصفهان رشد خیلی خوبی داشتند و امروزه پتانسیل‌های خیلی خوبی در استان وجود دارد که در صورت تعامل با دستگاه‌ها و نهادهای درون‌استانی خاصه استانداری، می‌توان از آنها در مسیر توسعه بهره برد.

رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان تصریح کرد: تلاش بر اینست ظرفیت‌های موجود در استان مخصوصاً در هوش مصنوعی به کابرد تبدیل شوند تا یک هاب منطقه‌ای در این زمینه‌ها تشکیل شود.


***

ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 161941
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین