بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1399/12/09 - 09:08
  • - تعداد بازدید: 470
  • - تعداد بازدیدکننده: 87
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس دانشگاه مازندران مطرح کرد:

لزوم تکریم دانشگاه از نخبگان علمی و مفاخر بومی

نوذری گفت: مسئولیت دانشگاه در قبال آموزش، پژوهش، فرهنگ و تعاملات اجتماعی ایجاب می‌کند که در برگزاری مراسم‌های تکریم و تقدیر پیشگام باشد.

~/Asset/News/News/Image/دانشگاه 99.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ آیین تجلیل از مستعدان برتر مازندران با حضور جمعی از مسئولان استانی، نخبگان و سرآمدان دانشگاهی برگزار شد.



در ابتدای این مراسم، کوروش نوذری؛ رییس دانشگاه مازندران با بیان اینکه مازندران در حوزه‌های مختلف، استانی نخبه‌پرور است، گفت: مسئولیت دانشگاه در قبال آموزش، پژوهش، فرهنگ و تعاملات اجتماعی ایجاب می‌کند که در برگزاری مراسم‌های تکریم و تقدیر پیشگام باشد.



وی با اشاره به لزوم اعمال سیاست‌‎های تشویقی برای نخبگان، افزود: دانشگاه مازندران تلاش دارد در قالب ارائه تسهیلات، از مستعدان برتر حمایت کند.



آزادبخت؛ رییس بنیاد نخبگان استان مازندران نیز تصریح کرد: استان مازندران در نخبه‌پروری و هدایت استعدادهای برتر سهم بالایی دارد.



وی اظهار داشت: بنیاد ملی نخبگان با ارائه انواع تسهیلات، از جامعة نخبگانی حمایت می‌کند تا این افراد بتوانند با فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، بیشترین اثرگذاری را در روند پیشرفت و تعالی جامعه داشته باشند.



در پایان مراسم، از جمعی از برگزیدگان رتبه‌های برتر آزمون سراسری و مدال‌آوران طلا و نقره المپیاد علمی دانش‌آموزی کشوری سال 1399 تجلیل شد.
  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 153794
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین