بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/04/22 - 10:12
  • - تعداد بازدید: 438
  • - تعداد بازدیدکننده: 426
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مسابقه علمی شنوتک برگزیدگان خود را شناخت

برگزیدگان دومین مسابقه علمی شنوتک معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در اختتامیه جشنواره خلاقیت و نوآوری که به میزبانی قطب خلاقیت، نوآوری و کارافرینی آموزش و پرورش فارس برگزار شد، برگزیدگان دومین مسابقه علمی شنوتک معرفی شدند.

در این برنامه، حبیب شریف؛ رئیس بنیاد نخبگان استان ضمن معرفی برنامه‌های مشترک این بنیاد با قطب خلاقیت، نوآوری و کارافرینی آموزش و پرورش فارس، برگزاری تور نوآوری ویژه دانش‌آموزان متوسطه دوم، دوره تربیت مربی خلاقیت و نوآوری ویژه معلمان، مدارس فصلی خلاقیت و ایده‌پردازی ویژه دانش‌آموزان متوسطه اول و پادکست شنوتک را از مهمترین برنامه‌های مشترک این دو نهاد دانست.

وی در ادامه اهداف بنیاد ملی نخبگان و مجمع خیران نخبه‌پرور فارس را تشریح و بر لزوم توجه به خلاقیت و نوآوری در قشر دانش‌آموزی تاکید کرد.

در ادامه برنامه، گروه برگزیده اول مسابقه علمی شنوتک به ارائه گزارش درمورد پروژه خود پرداخت.

لازم به ذکر است، دومین مسابقه شنوتک بر اساس قسمت ششم پادکست شنوتک، با موضوع تفکر علمی برگزار و علاقه‌مندان با شرکت در این مسابقه با بررسی علمی گزاره‌های روزمره و تلاش برای ابطال گزاره‌ها، تفکر علمی را تمرین کردند.

شرکت‌کنندگان در مهلت مقرر نسبت به ارسال پروژه‌ها اقدام و پس از آن پاسخ‌های دریافتی توسط هیئت تحریریه پادکست شنوتک بررسی و نفرات برتر معرفی شدند.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 160061
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین