بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1399/11/26 - 14:33
  • - تعداد بازدید: 515
  • - تعداد بازدیدکننده: 161
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان کردستان:

مسیر نخبگی از دوره دانش‌آموزی آغاز می‌شود

صادقی گفت: طی مسیر نخبگی و تبدیل شدن به یک نخبه اثرگذار در حوزه تخصصی فرد، مهمترین برنامة بنیاد ملی نخبگان برای استعدادهای‌برتر است.

~/Asset/News/News/Image/مدرسه.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور اشاعة فرهنگ نخبگانی و گسترش دایرة مشمولان آیین‌نامه‌های حمایتی بنیاد ملی نخبگان،  صادقی؛ رییس بنیاد نخبگان استان کردستان با شرکت در برنامه «زانست و تکنولوژی» تلویزیون اینترنتی کوردمی استان کردستان به تشریح اهم فعالیت‌ها و رویکردهای بنیاد ملی نخبگان پرداخت و گفت: نخبگی یک فرآیند و مسیر است که از دوران دانش‌آموزی آغاز می‌شود.



وی در این برنامه ضمن تعریف فرد نخبه، مسیر و فرآیند نخبگی را تشریح کرد و افزود: وظیفه بنیاد ملی نخبگان شناسایی، حمایت، پشتیبانی و هدایت استعدادهای برتر در حوزه‌های علمی و سایر حوزه‌های تخصصی غیردانشگاهی است.



صادقی ادامه داد: طی مسیر نخبگی و تبدیل شدن به یک نخبه اثرگذار در حوزه تخصصی فرد، مهمترین برنامة بنیاد ملی نخبگان برای استعدادهای‌برتر است.

رییس بنیاد نخبگان استان کردستان با اشاره به آخرین مرحلة مسیر نخبگی، اظهار داشت: تکریم از نخبگان اثرگذار به منظور الگوسازی از آنان در جامعه، آخرین ایستگاه نخبگانی است.



وی با اشاره به اینکه غالب مخاطبان بنیاد ملی نخبگان، مستعدان‌برتر دانشگاهی هستند، تصریح کرد: امید است مستعدان‌برتر با استفاده از تسهیلات اعطایی و حمایت‌های معنوی بنیاد ملی نخبگان و البته بکارگیری ظرفیت‌های دستگاه‌های درون‌استانی، مسیر نخبگی را به بهترین شکل طی کرده و به اثرگذاری در جامعه برسند.
  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 152027
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین