بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/04/11 - 10:16
  • - تعداد بازدید: 460
  • - تعداد بازدیدکننده: 443
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان استان گیلان:

مناطق آزاد ظرفیت بالایی برای حضور فعال جامعه نخبگانی دارند

فرهاد شیرینی، حضور فعال مستعدان برتر و نخبگان در مناطق آزاد را سبب‌ساز برنامه‌ریزی صحیح برای اثرگذاری جامعه نخبگانی و حل مشکلات این مناطق دانست.

به گزارش پایگاه شغلی اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور معرفی ظرفیت‌های صنعتی و سرمایه‌گذاری استان گیلان به جامعه نخبگانی و فراهم کردن بستر لازم برای همکاری‌های مشترک بنیاد نخبگان استان گیلان و منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی، وبینار «آشنایی با ظرفیت‌های سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی» برگزار شد.

در این برنامه، فرهاد شیرینی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان گیلان گفت: یکی از وظایف بنیادهای نخبگان استانی آشنا کردن استعدادهای برتر و نخبگان با سازمان‌ها و نهادها و شرکت‌های موفق بخش خصوصی است که این امر به دو منظور صورت می‌گیرد؛ اول اینکه چنانچه در این سازمان‌ها و نهادها مشکلاتی وجود داشته باشد، بتوان از ظرفیت جامعه نخبگانی و استعدادهای برتر برای حل این مشکلات بهره برد و دوم اینکه استعدادهای برتر بتوانند با آشنا شدن با سازمان‌های مختلف و آشنایی با روند کاری آنها در خصوص آینده کاری خود برنامه‌ریزی بهتری داشته باشند.

وی افزود: در همین زمینه، به منظور توسعه همکاری‌های مشترک و آشنایی بیشتر با ظرفیت مناطق آزاد تجاری، برنامه‌های بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان منطقه آزاد انزلی و همچنین مدرسه خلاقیت در دستور کار قرار گرفته است.

در ادامه، طالب‌پور؛ معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی نیز در خصوص آشنایی با ظرفیت‌های این منطقه، حوزه‌های سرمایه‌گذاری در منطقه، ثبت شرکت، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش‌های کارآفرینی، نکاتی را مطرح کرد.

 

 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 159877
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین