بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/08/18 - 08:23
  • - تعداد بازدید: 598
  • - تعداد بازدیدکننده: 593
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با همکاری بنیاد نخبگان فارس/

نخستین همایش تکریم شهدای سرآمد و پیشتاز در شیراز برگزار شد

نخستین همایش تکریم شهدای سرآمد و پیشتاز با همکاری بنیاد نخبگان فارس و مجمع خیرین نخبه‌پرور فارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ اولین همایش از سلسله همایش‌های تکریم شهدای سرآمد و پیشتاز با هدف تکریم از شهید والا مقام سردار مرتضی جاویدی ملقب به اشلو، به همت مجمع خیران نخبه‌پرور فارس و با همکاری بنیاد نخبگان فارس برگزار شد.

در این برنامه که با حضور جمعی از مقامات کشوری و استانی از جمله امیر دریادار سیاری، آیت‌الله دژکام؛ امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان، ایمانیه؛ استاندار فارس و جمعی از سرآمدان، دانشگاهیان، فرماندهان ارتش و سپاه در استان برگزار شد، ویژگی‌های شهید جاویدی در محورهای خلاقیت و رهبری، رشادت‌ها، عرفان، ویژگی‌های خاص روان‌زیستی و خانواده ذکر شد.

پخش نماهنگ و کلیپ با موضوع نظرات و مصاحبه‌های همرزمان این شهید درباره شخصیت وی، از دیگر بخش‌های این برنامه بود. همچنین با اهتمام کمیته علمی همایش، دلنوشته‌هایی از افراد داوطلب به ویژه همرزمان شهید مرتضی جاویدی جمع آوری شد که همراه با پیام‌هایی از برخی از مسئولین، اهم فعالیت‌ها و عکس‌هایی از آن شهید، به صورت کتابچه همایش در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

در خاتمه نیز از جایزه دانش‌آموزی شهید والامقام مرتضی جاویدی توسط خانواده شهید و جمعی از مسئولین رونمایی شد. این جایزه توسط مجمع خیران نخبه‌پرور فارس و با همکاری اداره آموزش و پرورش فسا هر ساله به 5 دانش‌آموز مستعد روستای جلیان (محل تولد آن شهید بزرگوار) با هدف توانمندسازی آنان تعلق خواهد گرفت.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 162007
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین