بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/03/31 - 11:23
  • - تعداد بازدید: 628
  • - تعداد بازدیدکننده: 625
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرپرست بنیاد نخبگان استان یزد مطرح کرد:

نقش توسعه همکاری‌های بنیادهای نخبگان استانی و دانشگاه‌هادر تحقق اسناد بالادستی

سرپرست بنیاد نخبگان استان یزد گفت: تعامل هرچه بیشتر و توسعه همکاری‌های بنیادهای نخبگان استان و دانشگاه، می‌تواند نقش بسزایی در تحقق اهداف اسناد بالادستی داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای تعامل هرچه بیشتر بنیاد نخبگان با دانشگاه یزد و به منظور ارائه خدمات و تسهیلات بیشتر و بهتر به مستعدان، دیدار و نشست هم‌اندیشی سرپرست بنیاد نخبگان استان یزد و رئیس این دانشگاه برگزار شد.

در این دیدار، حیدر مفتاحی‌زاده؛ سرپرست بنیاد نخبگان استان یزد ضمن معرفی برخی از تسهیلات و حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان از دانشجویان و مستعدان‌برتر، گفت: این بنیاد هر ساله بخش عمده‌ای از تسهیلات و حمایت‌های خود را در قالب آیین‌نامه‌ها، به دانشجویان و اساتید اختصاص می‌دهد.

وی افزود: تعامل هرچه بیشتر و توسعه همکاری‌های بنیاد نخبگان استان و دانشگاه می‌تواند نقش بسزایی در تحقق اهداف اسناد بالادستی داشته باشد.

عباس کلانتری؛ رئیس دانشگاه یزد نیز ضمن اعلام آمادگی دانشگاه برای معرفی طرح‌ها و تسهیلات بنیاد ملی نخبگان به دانشجویان برتر، ابراز داشت: دانشگاه یزد با داشتن بیش از ۶ هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی، آماده همکاری در طرح‌های بنیاد ملی نخبگان است.

وی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی هر چه بیشتر درباره تسهیلات بنیاد ملی نخبگان و ایجاد انگیزه در اساتید و دانشجویان، باعث ترغیب و تشویق آنان به حضور و فعالیت بیشتر در مسیر نخبگانی  خواهد شد.

 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 159715
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین