بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/08/17 - 09:00
  • - تعداد بازدید: 1281
  • - تعداد بازدیدکننده: 1271
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به همت بنیاد نخبگان استان خراسان شمالی/

کارخانه نوآوری مشهد میزبان طرح ایران گشت شد

دانش‌آموزان مقطع متوسطه تیزهوشان با حضور در کارخانه نوآوری مشهد با شرکت‌های مستقر در کارخانه، نحوه حمایت کارخانه از شرکت‌ها و همچنین حمایت‌های مختص حوزه دانش‌آموزی آشنا شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای برگزاری بازدیدهای طرح ایران گشت و به منظور آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان پایه دهم دبیرستان سمپاد با فعالیت‌های کارخانه نوآوری و توس چینی مشهد، بازدیدی یک روزه به همت بنیاد نخبگان استان خراسان شمالی و باهمکاری اداره‌کل آموزش و پرورش برگزار شد.

در این بازدید، دانش آموزان با روند تولید چینی، خط تولید آن، بازار این کالا و درآمد آن آشنا شدند. سپس شرکت‌کنندگان با حضور در کارخانه نوآوری با شرکت‌های مستقر در کارخانه، نحوه حمایت کارخانه از شرکت‌ها و همچنین حمایت‌های مختص حوزه دانش‌آموزی نیز آشنا شدند.

مجتمع کارخانجات تولیدی توس چینی بزرگترین تولیدکننده چینی مظروف در خاورمیانه و دومین تولیدکننده چینی در جهان با ظرفیت سالیانه 22000 تن چینی، در سال1360 به ثبت رسید و کار مطالعات و تحقیقات آن آغاز شد و در سال 1370 با هدف تولید انواع ظروف چینی خانگی و هتلی و با ظرفیت 4200 تن در سال، در مشهد به بهره‌‎برداری رسید. این مجتمع در همان سال‌های اولیه فعالیت خود با تکیه بر تکنولوژی بالای تولید و دانش متخصصین متعهد و مجرب داخلی و خارجی پا به عرصه بازارهای جهانی نهاد و در طی چند سال، موفق به کسب سهم عمده‌ای از بازارهای داخلی و خارجی شد.

***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 161986
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین