بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/10/28 - 10:06
  • - تعداد بازدید: 2604
  • - تعداد بازدیدکننده: 2537
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان استان قزوین مطرح کرد:

«تدریس جهادی»؛ فرصتی برای برپایی عدالت تحصیلی

رئیس بنیاد نخبگان استان قزوین از اجرای طرح «تدریس جهادی» خبر داد و گفت: این طرح برای نخستین بار در کشور اجرایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ علی رجب‌پور؛ رئیس بنیاد نخبگان استان قزوین با اشاره به اجرای طرح «تدریس جهادی»، گفت: این طرح به منظور ارتقاء سطح علمی دانش‌آموزان با استعدادی که توان مالی شرکت در کلاس‌های کنکور آزاد را ندارند، برگزار می‌شود تا این افراد بتوانند با آمادگی هرچه بیشتر در آزمون سراسری شرکت کنند.

وی با بیان اینکه مدرسان و اساتید این طرح، دانشجویان تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان‌ هستند، افزود: با فراخوان داخلی انجام‌شده، تاکنون حدود ۳۰ دانشجو برای تدریس در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که هر یک می‌توانند در دروس مورد نظر خود و در روزی که تمایل دارند، اقدام به تدریس کنند.

رئیس بنیاد نخبگان استان قزوین خاطرنشان کرد: گروه هدف و دانش‌آموزان کم‌بضاعت مستعد تحصیلی از سوی کمیته امداد امام‌خمینی (ره) به بنیاد نخبگان معرفی می‌شوند تا از دو سه هفته آینده و پس از اتمام امتحانات پایان ترم اول، در کلاس‌های آمادگی برای آزمون سراسری در قالب طرح تدریس شرکت کنند.

وی تصریح کرد: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره‌کل آموزش و پرورش، مدارسی جهت اجرای این طرح معرفی شدند.

این طرح در قالب اردوی جهادی، برای نخستین‌بار برگزار می‌شود و در آن نه حقوقی به مدرسان پرداخت می‌شود و نه شهریه‌ای از دانش‌آموزان دریافت خواهد داشت و آموزش‌ها به صورت کاملاً رایگان انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: هدف این طرح، علاوه بر کمک به کشف استعدادهای دانش‌آموزان کم‌توان مالی، ارتقاء ابعاد مختلف شخصیتی دانشجویان تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان است.

لازم به ذکر است، متقاضیان حضور در طرح تدریس جهادی می‌توانند با مراجعه به آدرس https://formafzar.com/form/tadris اطلاعات خود را بارگذاری کنند.

 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 164058
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین