بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/04/11 - 09:17
  • - تعداد بازدید: 372
  • - تعداد بازدیدکننده: 367
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با همکاری بنیاد نخبگان استان هرمزگان صورت گرفت/

آشنایی مستعدان‌برتر با ظرفیت‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرمزگان

برنامه بازدید از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرمزگان با حضور جمعی از اعضای هیئت علمی و دانشجویان رشته آمار دانشگاه هرمزگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ برنامه بازدید از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرمزگان، با حضور جمعی از اعضای هیئت علمی و دانشجویان رشته آمار دانشگاه هرمزگان و با همکاری بنیاد نخبگان استان هرمزگان برگزار شد.

در این بازدید، ابتدا جلسه‌ای در سالن جلسات آن سازمان تشکیل شد و 4 زیر گروه معاونت آمار و اطلاعات سازمان به تشریح وظایف و نحوه جمع‌آوری و کار با داده‌ها پرداختند.

در ادامه ضمن بیان اینکه جمع‌آوری داده‌ها توسط آن معاونت براساس نیازها و دستورالعمل‌های مرکز آمار ایران انجام می‌گیرد، کارشناسان مربوط نحوه نمونه‌گیری از واحدهای مختلف صنعتی، کشاورزی، خدماتی و غیره را به علاوه تعداد نمونه‌ها، مشکلات نمونه‌گیری میدانی و داده‌های ثبتی را به طور کامل تشریح کردند و به سوالات دانشجویان نیز پاسخ دادند.

در ادامه، دانشجویان و اساتید در دفاتر کارشناسان حاضر شده و از نزدیک با پرسشنامه‌ها، سالنامه آماری و نیز سامانه داده‌های ثبتی آشنایی پیدا کرده و با کارشناسان به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند.

طبق توافق انجام‌شده با مسئولان ذی‌ربط معاونت آمار و اطلاعات، مقرر شد برخی از دانشجویان کارآموزی و پروژۀ کارشناسی خود را در آن سازمان انجام داده و به طور عملیاتی در جمع‌آوری داده‌های میدانی مشارکت کنند.

سپس بازدیدکنندگان به مرکز رشد دانشگاه واقع در مجتمع گفت‌وگوی تمدن‌ها مراجعه کرده و از نزدیک با این مرکز و شرح وظایف آن آشنا شدند و طی جلسه‌ای با مدیر مرکز رشد، به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

 ***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 166226
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین