بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/10/26 - 09:18
  • - تعداد بازدید: 14551
  • - تعداد بازدیدکننده: 12849
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به همت بنیاد نخبگان استان گیلان صورت گرفت/

آشنایی مستعدان‌برتر دانش‌آموزی با نقش فناوری‌های نوین در کارآفرینی

دور جدید مدرسه خلاقیت و ایده‌پردازی به منظور آشنایی مستعدان‌برتر دانش‌آموزی با نقش فناوری‌های نوین در کارآفرینی به همت بنیاد نخبگان گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ دور جدید مدرسه خلاقیت و ایده‌پردازی بنیاد نخبگان گیلان با همکاری اداره‌کل کمیته امداد امام (ره) استان برگزار شد.

در این برنامه، ضمن معرفی مربیان این دوره، عنوان شد: برگزاری این برنامه در راستای فعالیت‌های ذاتی بنیاد ملی نخبگان براساس سند راهبردی کشور در امور نخبگان است که البته این مهم باید در سایة تعامل با دیگر نهادها و دستگاه‌ها محقق شود.

در ادامه با اشاره به نوع و نحوه آموزش‌ها در مدارس خلاقیت و ایده‌پردازی،‌ افزوده شد: روش‌هایی که در مدارس خلاقیت بکار گرفته می‌شوند، کاملاً به‌روز و پیشرفته هستند و به همین دلیل نقش بسزایی در توسعه توانمندی‌ها و مهارت‌های مستعدان برتر دانش‌آموزی دارند. ضمن اینکه این مدارس می‌توانند در شناسایی استعدادهای نهفته افراد نیز مؤثر باشند.

لازم به ذکر است، در مرحله اول از این دوره مدرسه خلاقیت و ایده‌پردازی، دانش‌آموزان شرکت‌کننده به کمک مربیان خود با موضوعاتی همچون: شناخت رفتار اولیه، جعبه ابزار خلاقیت، دانشگاه‌های کارآفرین، فناوری‌های نوین 1، بارش مغزی، خلاقیت مکانیکی، تفکر انتقادی، فناوری‌های نوین 2، فرضیات علمی و پروپوزال‌نویسی آشنا شدند.


***
 ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 164033
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین