بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/07/20 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 212
  • - تعداد بازدیدکننده: 64
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به همت بنیاد نخبگان استان قم/

آیین بزرگداشت حجت‌الاسلام‌ سیدعباس موسویان برگزار می‌‍شود

آیین بزرگداشت فقیه الاقتصاد استاد سیدعباس موسویان به همت بنیاد نخبگان استان قم برگزار می‌‍شود.

~/Asset/News/News/Image/8597ff.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامۀ برگزاری برنامه‌های تکریم و بزرگداشت مفاخر بومی و همزمان با نخستین سالگرد ارتحال حجت‌الاسلام‌والمسلمین استاد سیدعباس موسویان؛ فقیه اقتصادی و عضو شورای علمی بنیاد نخبگان استان قم، آیین بزرگداشت علمی این استاد برجسته به همت بنیاد نخبگان استان و با همکاری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در قم برگزار می‌شود.




در این مراسم، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری؛ عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه سراسر کشور، آیت‌الله علی‌اکبر رشاد؛ رییس و مؤسس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن آقانظری؛ عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، ایراد سخنرانی خواهند داشت.


رونمایی از کتاب مجموعه مقالات همایش، برگزاری نمایشگاه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی استاد موسویان و ارائه چند مقاله تخصصی در حوزه بررسی آراء و اندیشه‌های این فقیه اقتصادی، از دیگر برنامه های این آیین بزرگداشت خواهد بود.


این مراسم، چهارشنبه؛ 21 مهرماه برگزار خواهد شد.  


لازم به ذکر است، استاد سیدعباس موسویان عضو هیئت علمی و استاد تمام گروه اقتصاد پژوهشکده نظام‌های اسلامی پژوهشگاه پس از سه دهه مجاهدت علمی بی‌وقفه در زمینه‌های نظریه‌پردازی، گره‌گشایی معرفتی و کاربردی در عرصه‌های مختلف اقتصاد اسلامی و بانکداری اسلامی، مردادماه سال ۹۹ در اثر ابتلاء به ویروس کرونا درگذشت.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 155543
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین