بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/07/23 - 13:44
  • - تعداد بازدید: 1079
  • - تعداد بازدیدکننده: 983
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نشست خبری دوازدهمین همایش ملی نخبگان برگزار شد/

ابراهیمی: همایش ملی نخبگان فضای مغتنمی برای تعامل و هم‌اندیشی است/ موحد: نیازمند نظرات و حضور نخبگان در عرصه مدیریت کشور هستیم

دوزادهمین همایش ملی نخبگان، فضای مغتنمی است برای تعامل و هم‌اندیشی. همایشی با حضور مسئولان و نخبگان که رییس‌‎جمهور و معاون علمی و فن‌آوری به همراه پنج نفر از نخبگان کشور سخنرانش هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، نشست دوازدهمین همایش ملی نخبگان با حضور ناصر باقری‌مقدم قائم مقام بنیاد ملی نخبگان، عباس ابراهیمی دبیر دوازدهمین همایش ملی نخبگان و معاون سرآمدان بنیاد و سیدمحمد صادق موحد معاون مستعدان و آینده سازان بنیاد ملی نخبگان با خبرنگاران و اهالی رسانه برگزار شد.

در بخشی از این نشست عباس ابراهیمی دبیر دوازدهمین همایش ملی نخبگان و معاون سرآمدان بنیاد ملی نخبگان از شعار محوری حکمرانی نخبگان برای سرآمدی ایران گفت که به همین منظور دوزادهمین همایش ملی نخبگان پس از سه سال تاخیر در 26مهرماه با مشارکت 500 نخبه و دستگاه‌های دولتی برگزار می‌شود و به گفته‌ی وی: «فضای مغتنمی است برای تعامل و هم اندیشی.  همایشی با حضور مسئولان و نخبگان که رییس جمهور و معاون علمی و فن‌آوری ایشان به اضافه پنج نفر از  نخبگان کشور سخنرانش هستند.»

ابراهیمی از برگزاری چهار نشست نیز در بعد از ظهر روز همایش خبر داد با موضوع حکمرانی نخبگان در چهار حوزه اقتصاد، سیاست داخلی و خارجی، علم و صنعت و فرهنگ و رسانه.

سیدمحمد صادق موحد معاون مستعدان و آینده سازان بنیاد ملی نخبگان نیز در همین نشست از دوران مختلفی گفت که بنیاد ملی نخبگان پشت سر گذاشته است: «دوره تاسیس، دوره گسترش، دوره تثبیت بینش و در نهایت دوران جدید» که از نظر موحد آغاز شده است که در آن برگزاری برنامه‌هایی همچون همایش ملی نخبگان برای از سرگیری فعالیت‌های حل مسائل راهبردی کشور ضروری است. به ویژه که شخص اول اجرایی کشور برای حضور در این همایش دعوت شده که به معنای انتقال این پیام به نخبگان کشور است که ما نیازمند نظرات و حضور آن ها در عرصه مدیریت کشور هستیم.



  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 161551
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین