بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1397/10/02 - 14:05
  • - تعداد بازدید: 1887
  • - تعداد بازدیدکننده: 49
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
با همکاری مؤسسه میزان گستران شریف صورت می‌گیرد/

ارائه تسهیلات جذب در نهادهای فنّاور به دانش‌آموختگان برتر

بنیاد ملی نخبگان با امضای قرارداد کارگزاری با مؤسسه میزان گستران شریف، فرآیندهای معرفی، استخدام و نظارت بر اشتغال مشمولان را راهبری می‌کند.

~/Asset/News/News/Image/فارغ-التحصیل.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ بنیاد با هدف ایجاد شرایطی برای اشتغال هدفمند و جذب دانش‌آموختگان برتر در نهادهای صنعتی و فنّاورانه جایزه‌ای با عنوان بهره‌مندی دانش‌آموختگان برتر دانشگاهی از تسهیلات جذب در نهادهای فنّاورانه (جایزۀ شهید تهرانی‌مقدم) را طراحی و اجرا کرده است.


به موجب این جایزه، چناچه مشمول جایزۀ مذکور از سوی نهادی فنّاور استخدام شود؛ بنیاد ملی نخبگان با پرداخت بخشی از حقوق وی به شرکت استخدام‌کننده، از اشتغال وی حمایت‌ می‌کند.


منظور از نهاد فنّاور؛ نهادی است که فعالیت آن با محوریت فنّاوری و نوآوری (از قبیل مراکز رشد، شرکت‌های مستقر در پارک‌های علم و فنّاوری، بنگاه‌های صنعتی و شرکت‌های دانش‌بنیان) باشد.


با توجه به موارد فوق، بنیاد ملی نخبگان با امضای قرارداد کارگزاری با موسسه میزان گستران شریف، فرآیندهای معرفی، استخدام و نظارت بر اشتغال مشمولان را راهبری می‌کند.


متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند سؤالات و درخواست‌های خود را از طریق نشانی الکترونیکی info@fanavard.com برای کارگزاری ارسال کنند.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 149513
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین