بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/12/21 - 11:06
  • - تعداد بازدید: 501
  • - تعداد بازدیدکننده: 495
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

ارتباط با نخبگان و استفاده از نظرات آنها از اولویت‌های قوه قضائیه است

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: ارتباط با نخبگان و صاحب نظران و استفاده از نظرات آنها، از اولویت‌های قوه قضائیه در این دوران است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ ذبیح الله خدائیان با اشاره به اینکه رئیس قوه قضائیه با توجه به شناخت عمیق خود نسبت به این قوه در دوره تحول وتعالی بر روی موضوعات اساسی و دغدغه‌های مردم دست گذاشته‌اند، تاکید کرد: در این دوره خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و محور کار مجموعه و تحقق اهداف سند تحول قرار گرفته است.

وی یکی از اولویت‌های قوه قضائیه در دوران تحول و تعالی را استفاده از فناوری‌های نوین دانست و تاکید کرد: ارتباط با نخبگان و صاحب نظران و استفاده از نظرات آنها، احقاق حقوق عامه، اجرای قانون هوای پاک و برخورد با تغییر کاربری‌ها از دیگر اولویت‌های قوه قضائیه در این دوران است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری به عنوان یکی دیگر از اولویت‌های قوه قضائیه در دوران تحول و تعالی یاد کرد و گفت: طی این مدت با پیگیری‌های بسیار تعدادی از کارخانجات به چرخه تولید بازگشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وظیفه سازمان بازرسی مبنی بر نظارت بر اجرای صحیح قانون گفت: رئیس قوه قضائیه در جلسات مختلف بر موضوع اجرای صحیح قوانین تاکید داشته و دستوراتی را خطاب به سازمان صادر می‌کنند.

خدائیان با تاکید بر اینکه در کشور قوانین مختلفی وجود دارد به احصای تکالیف دستگاه‌ها و ابلاغ آن‌ها از سوی سازمان بازرسی اشاره کرد و گفت: این سازمان پس خوداظهاری در رابطه با عملکرد دستگاه‌ها و راستی آزمایی اگر تخلف یا ترک فعلی باشد برخورد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه پیشگیری از وقوع جرم و تخلف در دستور کار سازمان است، تاکید کرد: تلاش این است که نظارت‌ها سیستمی باشد و با ارائه هشدار و پیشنهاد اقدامات پیش دستانه را دنبال کند.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.



  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 164786
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین