بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/05/17 - 10:49
  • - تعداد بازدید: 257
  • - تعداد بازدیدکننده: 254
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرپرست بنیاد نخبگان لرستان مطرح کرد:

ارتباط دانشگاه، نخبگان و صنعت با بورسیه صنعتی محقق می‌شود/ اجرای بورسیه صنعتی در لرستان

سرپرست بنیاد نخبگان لرستان با اشاره به گام‌های مؤثر این بنیاد در مسیر اجرای طرح بورسیه صنعتی، گفت: هدف اصلی این طرح، برقراری ارتباط هر چه بیشتر دانشگاه، نخبگان و صنعت است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نشست طرح بورسیه صنعتی با حضور سرپرست بنیاد نخبگان لرستان، رئیس دانشگاه لرستان، رئیس اتاق بازرگانی استان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان و جمعی از صاحبان و تأثیرگذاران واحدهای صنعتی، معدنی و کشاورزی استان در دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این نشست، مسعود صادقی؛ سرپرست بنیاد نخبگان لرستان با اشاره به گام‌های مؤثری این بنیاد در مسیر اجرای این طرح، گفت: هدف اصلی این طرح، برقراری ارتباط هر چه بیشتر دانشگاه، نخبگان و صنعت است.

وی افزود: آموزش مهارت‌های لازم و مرتبط با نیازهای واحدهای اقتصادی به استعدادهای برتر، ارتقای توانمندی‌های عملی فنی استعدادهای برتر از طریق ارتباط مستمر آنان با واحدهای اقتصادی، استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی نخبگانی برای ارتقای فعالیت‌های اقتصادی به واسطه راه‌اندازی واحدهای تحقیق و توسعه در واحدهای اقتصادی، از اهداف طرح بورسیه صنعتی است.

در ادامه این نشست، بهره‌گیری صنایع استان از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دانشگاه‌ها و نخبگان استان برای رفع مشکلات، ارتباط عمیق‌تر بین دانشگاه و صنعت استان لرستان با رویکردهای مسئله‌گرایی و پروژه‌محوری، مورد تأکید قرار گرفت.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@
 دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.


 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 166721
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین