بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/04/24 - 09:04
  • - تعداد بازدید: 488
  • - تعداد بازدیدکننده: 480
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با هدف ارتقاء حس مسئولیت‌پذیری نخبگان/

اردوی جهادی عمرانی-فرهنگی در چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد

اردوی جهادی عمرانی فرهنگی با همکاری بنیاد نخبگان استان چهارمحال‌وبختیاری در دهستان آزادگان از توابع شهرستان بن برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامه برگزاری برنامه‌ای فرهنگی و با هدف ارتقاء حس مسئولیت‌پذیری نخبگان و مستعدان، اردوی جهادی عمرانی فرهنگی با همکاری بنیاد نخبگان استان چهارمحال‌وبختیاری و گروه جهادی شهید علم‌الهدی بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد در دهستان آزادگان از توابع شهرستان بن برگزار شد.

یعقوب طادی؛ سرپرست بنیاد نخبگان استان دراین رابطه گفت: این اردو در راستای برگزاری اردوهای جهادی عمومی بنیاد ملی نخبگان در مناطق محروم برگزار شد. تعمیر و مرمت دبستان حاج اکبر علیمحمدی شامل گچ‌کشی و رنگ‌آمیزی کلاس‌ها، لوله‌کشی و حل مشکلات سرویس بهداشتی مدرسه، تعمیر مشکلات برق‌کشی مدرسه، تعمیر دروازه‌های فوتبال و نصب تور دروازه‌ها، یکی از بخش‌های این اردوی جهادی بود.

وی افزود: از جمله مهمترین فعالیت‌های فرهنگی این اردوی جهادی می‌توان به دیدار با خانواده معزز شهید سهراب محمدی و تجلیل از پدر و مادر شهید، برگزاری جلسات متعدد با دهیار، مسئول پایگاه بسیج، اعضای شورای اسلامی و مردم زحمتکش روستا برای احصا و شناسایی مشکلات، مسائل و معضلات روستا و بررسی و تحلیل راهکار‌ها اشاره کرد.

وی گفت: همچنین اکران فیلم و مستند، برگزاری جلسات شبانه با موضوعاتی قبیل چرایی فعالیت گروه‌های جهادی و هدف از اعزام این گروه ها از دیگر برنامه هایی بود که در این اردو اجرا شد.

طادی ادامه داد: لزوم فعالیت‌های تشکیلاتی، توجه به علم و دانش و برنامه‌ریزی درسی، مباحثه پیرامون جهاد تبیین و کتابخوانی برای دانشجویان جهادگر، مطالبه‌ تکمیل ساختمان گلستان شهدا در روستای آزادگان از مسئولان ذی‌ربط، برگزاری مسابقات بین دانش‌آموزان مدرسه همراه با اهدای جوایز، شناسایی افراد با بیماری‌های حاد و صعب‌العلاج و معرفی آنان به خیریه جهت تامین کمک‌هزینه درمان، از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

لازم به ذکر است، حاجیلو؛ بخشدار منطقه، عزیزالله مولوی؛ معاون فرهنگی دانشگاه شهرکرد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مالک حسنی؛ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد نیز در این برنامه حضور داشتند.


  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 166401
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین