بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/12/21 - 00:52
  • - تعداد بازدید: 444
  • - تعداد بازدیدکننده: 441
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به همت بنیاد نخبگان استان تهران/

اردوی جهادی پزشکی ویژه کودکان کار برگزار شد

اردوی جهادی پزشکی بنیاد نخبگان استان تهران ویژه کودکان کار و خانواده‌هایشان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ بنیاد نخبگان استان تهران با همکاری گروه درمانی قرارگاه جهادی امام رضا علیه‌السلام و گروه جهادی حضرت ابوطالب علیه‌السلام، اردوی جهادی پزشکی را با حضور نخبگان و مستعدان پزشک و متخصص برای ارائه خدمات درمانی به کودکان کار و خانواده‌هایشان برگزار کرد.

در این برنامه که نزدیک به 90 خانوار در دو نوبت صبح و بعدازظهر مورد معاینه و دریافت خدمات پزشکی و درمانی قرار گرفتند، در ابتدا کودکان در جلسه آموزشی بهداشت دهان و دندان شرکت کردند و بعد از انجام معاینه اولیه، غربالگری و تشکیل پرونده، هر یک از کودکان همراه با والدین به پزشکان و متخصصان رشته‌ها و حوزه‌های مختلف از جمله داخلی، مغز و اعصاب، زنان، دندانپزشکی، گوش و حلق و بینی، آسم و آلرژی، پوست و مو، فیزیوتراپی، گفتاردرمانی و روانشناسی ارجاع شدند.

پس از انجام معاینه توسط گروه پزشکان، افراد با دریافت نسخه به داروخانۀ دایر شده در محل برگزاری اردو مراجعه و داروهای موردنیاز خود را به‌ صورت رایگان دریافت کردند.

در این برنامه تدبیری اتخاذ شده بود تا چنانچه اقلام دارویی در مرکز موجود نبود، گروه جهادی ضمن دریافت نسخه، نسبت به تأمین دارو اقدام کند و موارد مورد نیاز را در اختیار بیماران قرار دهد.

با نظر گروه پزشکی، بیمارانی نیازمند بستری یا اقدامات تخصصی‌تر مانند انجام جراحی تشخیص داده شدند که گروه جهادی حاضر در اردو نسبت به دریافت و تجمیع اطلاعات ایشان اقدام کرد تا مراحل لازم برای ارجاع ایشان به مراکز درمانی و تخصصی انجام شود.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 164795
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین