بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/04/05 - 11:19
  • - تعداد بازدید: 618
  • - تعداد بازدیدکننده: 591
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
استاندار کرمان مطرح کرد:

استعدادهای‌برتر و نخبگان در دستگاه‌های اجرایی استان کرمان جذب می‌شوند

استاندار کرمان با اشاره به جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی گفت: ۱۸ نفر از نخبگان که واجد شرایط هستند با معرفی بنیاد نخبگان، بدون آزمون جذب دستگاه‌ها خواهند شد.

ه گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در شورای راهبری تحول اداری استان کرمان با بیان اینکه امسال حدود ۳ هزار نفر در استان کرمان جذب دستگاه‌های دولتی می‌شوند، عنوان کرد: بخشی از این سهمیه‌ها از طریق وزارتخانه‌ها به دستگاه‌های استانی اعلام شده و ۱۵۰ نفر سهمیه نیز به استان داده شده است.

وی افزود: علی‌رغم اینکه دستگاه‌ها سهمیه ملی خود را در نیروهای جدید استفاده کردند، اما باز هم از سهمیه استانی بنا به ضرورت به آنها نیرو داده می‌شود.

استاندار کرمان با اشاره به جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی گفت: ۱۸ نفر از نخبگان نیز با معرفی بنیاد نخبگان که واجد شرایط هستند، بدون آزمون جذب دستگاه‌ها خواهند شد.

فداکار ابراز داشت: عمده نیروهای جدید در اختیار دو دستگاه آموزش و پرورش و دانشگاه‌های علوم پزشکی است.

شایان ذکر است، به منظور شناسایی نخبگان و مستعدان برتر در زمینه‌های تخصصی، نظام اداری و حکمرانی، که علاقه‌مند به جذب و اشتغال در فعالیت‌های اجرایی هستند، سامانه «شناسایی برای جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی کشور» در بنیاد ملی نخبگان راه‌اندازی شده است.

شناسایی مشمولان این تسهیل، بر اساس آخرین مدرک تحصیلی، امتیاز حاصل از فعالیت‌های نخبگانی و تأیید کارگروه تخصصی انجام می‌شود. متقاضیان در صورت کسب حداقل امتیاز لازم (بر اساس آخرین مدرک تحصیلی) و احراز سایر شرایط، از مزایای این تسهیل بهره‌مند می‌شوند.

***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 166104
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین