بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/04/19 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 470
  • - تعداد بازدیدکننده: 90
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان استان زنجان:

استفاده از ظرفیت نخبگان، کشور را به سمت اهداف متعالی توسعه سوق می‌دهد

 رسولی گفت: برای بهره‌گیری هر چه بیشتر از توان و استعداد جوان ایرانی، ضروری است ذائقه شغلی دانش‌آموزان در دوره تحصیلی دبیرستان به صورت همگن به سمت همه رشته‌ها و تخصص‌های مورد نیاز جامعه تغییر داده شود.

~/Asset/News/News/Image/رسولی زنجان.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای زمینه‌سازی برای اثر‌بخشی و اثر‌گذاری بیشتر سرآمدان و نخبگان در جامعه و افزایش هم‌افزایی مسئولان در این حوزه، نشست هم‏‌اندیشی «گسترش گفتمان بیانیه گام دوم انقلاب با رویکرد تبیین و ارائه راهکار نسبت به مفاد بیانیه» با حضور جمعی از مدیران‌ارشد استان برگزار شد.



رسولی؛ رییس بنیاد نخبگان استان زنجان نیز به بطور مختصر به معرفی مأموریت‌ها و برنامه‌های بنیاد ملی نخبگان در حوزه‌های دانش‌آموزی، دانشجویی، دانش‌آموختگان و اساتید و سرآمدان پرداخت و گفت: رهبر معظم ‌انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، ضمن تبیین دستاوردهای ارزشمند کشور در سال‌های گذشته، توصیه‌های اساسی برای مردم و علی‌الخصوص جوانان برای بهره‌گیری هر چه بیشتر از مواهب طبیعی و انسانی کشور داشتند و مسیر و نقشه‌راه ساختن ایرانی آبادتر و پیشرفته را ترسیم کرده‌اند.



وی افزود: توجه ویژه مقام‌معظم‌رهبری در سال‌های اخیر بر بومی‌‌سازی دانش و استفاده از پتانسیل نخبگان و استعداد‌های‌برتر در حوزه‌های گوناگون علمی، باعث شد تا مفاد اصلی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، بیشتر خطاب به جوانان و نخبگان انقلابی به نگارش درآید. در واقع نگاه‌شان نگاه عمیق‌ و مبتنی بر سرمایه‌های انسانی است تا نگاه سخت‌افزاری؛ ایشان در پیام‌شان فرموده‌اند که جوانان بزرگ‌ترین ثروت انقلاب هستند.



رسولی ادامه داد: استفاده از تمام ظرفیت نخبگان در کشور می‌تواند کشور را به سمت اهداف متعالی توسعه کشور سوق دهد.



رییس بنیاد نخبگان استان زنجان یادآور شد: امیدافزایی، ترسیم نقشه‌راه برای آینده کشور، توجه به رشد و پیشرفت، توجه به ظرفیت‏های طبیعی و انسانی، ارتقا روش‌های مدیریتی کشور و تکیه به نیروی جوان و متخصص داخلی، از دیگر محورهای اصلی بیانیه گام دوم انقلاب است.



 رسولی تأکید کرد: برای بهره‌گیری هر چه بیشتر از توان و استعداد جوان ایرانی، ضروری است ذائقه شغلی دانش‌آموزان در دوره تحصیلی دبیرستان به صورت همگن به سمت همه رشته‌ها و تخصص‌های مورد نیاز جامعه تغییر داده شود.














  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 151928
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین