بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1397/10/29 - 15:35
  • - تعداد بازدید: 4692
  • - تعداد بازدیدکننده: 213
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اطلاعیه/ ثبت‌­نام برای بهره‌­مندی از کمک­ هزینة عزیمت به عتبات عالیات

بنیاد ملی نخبگان در راستای اجرای برنامه­‌های فرهنگی خود، در سال جاری کمک­ هزینة عزیمت به عتبات عالیات را به تعدادی از دانشجویان مشمول پشتیبانی تحصیلی بنیاد در سال تحصیلی جاری پرداخت می‌کند.

~/Asset/News/News/Image/اطلاعیه.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به اطلاع می­ رساند بنیاد ملی نخبگان در راستای اجرای برنامه­ های فرهنگی خود قصد دارد در سال جاری کمک­ هزینة عزیمت به عتبات عالیات را به تعدادی از دانشجویان مشمول پشتیبانی تحصیلی بنیاد در سال تحصیلی جاری پرداخت کند.




در این خصوص توجه به نکات زیر ضروری است:



  1. مبلغ این کمک ­هزینه به ازای هر مشمول، حداکثر پانزده میلیون ریال است که در صورت همراهی همسر در سفر، به حداکثر بیست میلیون ریال افزایش خواهد یافت.




  2. این کمک ­هزینه به افرادی پرداخت می­  شود که در سال تحصیلی 98-1397 مشمول بهره ­مندی از تسهیلات دانشجویی بنیاد ملی نخبگان هستند و پیش­تر از تسهیلات بنیاد برای سفر عمرة مفرده یا عتبات عالیات بهره مند نشده ­اند.




  3. با توجه به محدودیت بودجه، ظرفیت بهره ­مندی از این تسهیلات محدود است؛ از این رو مشمولان این کمک­ هزینه پس از ثبت نام، از طریق قرعه­ کشی انتخاب خواهند شد.




  4. هر یک از مشمولان شرایط، برای درخواست بهره­ مندی از این تسهیلات، لازم است از اول تا پنجم بهمن ماه سال جاری، پس از ورود به سامانة سینا به نشانی Sina.bmn.ir درخواست بهره­ مندی از اعتبار اعزام به عتبات عالیات را در بخش ثبت درخواست > جایزه­ های فرهنگی ثبت کنند. در این مرحله نیاز به درج مستندات هزینه­ کرد نیست و در مراحل بعدی، مدارک هزینه­ کرد، از طریق سامانه دریافت خواهد شد.




  5. در سال جاری بنیاد کاروانی برای اعزام به عتبات عالیات نخواهد داشت و متقاضیان می­ توانند از طریق کاروان­ های اعزامی دانشگاه­ ها یا سایر کاروان­ های تحت نظارت مستقیم سازمان حج و زیارت، عزیمت و کمک هزینة خود را از بنیاد دریافت کنند.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 146303
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین