بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/08/16 - 08:37
  • - تعداد بازدید: 227
  • - تعداد بازدیدکننده: 221
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نخبگان و بخش خصوصی/

اعلام آمادگی بنیاد نخبگان استان البرز برای ایجاد بستر هم‌افزایی میان نخبگانی و صاحبان صنایع استان

نبیونی از آمادگی بنیاد نخبگان استان البرز برای برگزاری جلسات و نشست‌های مشترک با حضور اجتماعات نخبگانی و صاحبان صنایع استان البرز خبر داد و این مهم را لازمۀ هم‌افزایی و تعامل گسترده دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نشست مشترک رئیس بنیاد نخبگان استان البرز با مدیر مرکز توسعه و تولید قراردادی وینوا برگزار شد.

در این نشست، محمد نبیونی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان به تشریح طرح‌های بنیاد نخبگان استان البرز در حوزه بورسیه صنعتی، هسته‌های مسئله محور پژوهشی و فناورانه و بازدید صنعتی استاد محور پرداخت و با اشاره به ظرفیت نخبگانی البرز در حوزه‌های صنعتی و مهندسی، این پتانسیل را یک پتانسیل بالقوه در شناسایی و ارائه راهکار و راه‌حل در رفع چالش‌ها و مسائل فنی برشمرد.

وی افزود: یکی از وظایف اصلی و مهم بنیاد ملی نخبگان، ایجاد ارتباط بین بخش خصوصی و صنعتی و اجتماعات نخبگانی با هدف بهره‌مندی از توان و ظرفیت یکدیگر به منظور افزایش کمیت و کیفیت در محصولات فناورانه و مبتنی بر دانش است.

نبیونی از آمادگی بنیاد نخبگان استان البرز برای برگزاری جلسات و نشست‌های مشترک با حضور اجتماعات نخبگانی و صاحبان صنایع استان البرز خبر داد و این مهم را لازمۀ هم‌افزایی و تعامل گسترده دانست.

در ادامه بیان شد: وینوا اولین مرکز توسعه و تولید قراردادی کشور است که با همت صندوق پژوهش و فناوری استان البرز و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در  پارک علم و فناوری  البرز ایجاد شده است. این مرکز با هدف استعدادیابی و و حمایت از نخبگان این مرز و بوم با اولویت های صنعتی استان البرز فعالیت خود را آغاز نموده است

در پایان افزوده شد: به‌طور کلی مرکز توسعه و تولید قراردادی، یک کسب‌وکار نوآورانه است که توسط یک یا چند شخصیت صنعتی و تحقیقاتی قدرتمند تاسیس شده و هدف آن توسعه وتولید محصولات پیچیده و نوآورانه بصورت قراردادی است. وینوا با ایجاد زیرساخت تولید و مدیریت پروژه‌های تولید محصولات جدید، به‌ صورت قراردادی چالش شرکت‌ها برای ایجادآزمایشگاه، خط تولید مستقل و هزینه‌های آن را رفع می‌کند.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 168136
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین