بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/04/06 - 11:08
  • - تعداد بازدید: 733
  • - تعداد بازدیدکننده: 723
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان استان کرمان خبر داد:

اعلام آمادگی بنیاد نخبگان استان کرمان برای همکاری در احداث خانه فناور محیط زیست

نشست مشترک سرپرست بنیاد نخبگان استان کرمان با مدیران دستگاه‌های اجرائی و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها به منظور تأسیس خانه فناور محیط زیست استان کرمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛در راستای تعامل و همکاری بیشتر و استفاده از ظرفیت­ های دستگاه‌های اجرائی استان جهت پیشبرد اهداف بنیاد نخبگان، نشست مشترک سرپرست بنیاد نخبگان استان کرمان با مدیران دستگاه‌های اجرائی و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها به منظور تأسیس خانه فناور محیط زیست استان کرمان برگزار شد.

در این نشست، قاسم سرگزی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان کرمان با اشاره به برخی از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان، گفت: بنیاد ملی نخبگان برنامه ­های شناسایی، توانمندسازی و زمینه‌­سازی برای جذب و اثرگذاری نخبگان، سرآمدان و مستعدان برتر بر اکوسیستم پیرامونی خود را طراحی کرده و تسهیلات هدفمندی را با توجه به نیازسنجی تعریف کرده است.

وی با تشریح شیوه‌نامه‌های بنیاد ملی نخبگان، بر ضرورت تشکیل اتاق فکر نخبگانی با محوریت مشکلات و معضلات محیط زیست اشاره و خاطر نشان کرد: برگزاری رویدادهای مسئله‌محور با تمرکز بر مسائل درون‌استانی مانند موضوعات زیست محیطی، از دیگر برنامه‌های بنیاد ملی نخبگان برای اثربخشی مستعدان است.

سرگزی در پایان از آمادگی بنیاد نخبگان استان کرمان برای احداث خانه فناور محیط زیست خبر داد.

 ***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 166134
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین