بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/02/04 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 420
  • - تعداد بازدیدکننده: 413
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه خبر داد:

اعلام آمادگی بنیاد نخبگان برای نقش‌آفرینی در حوزۀ مسائل اجتماعی

رئیس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه گفت: این بنیاد آمادگی دارد در قالب طرح‌ توسعه هسته‌های مسئله محور، در زمینه حل مسائل اجتماعی با فرماندهی انتظامی استان همکاری‌های لازم را داشته باشد.

به گزارش پایگاه طلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور توسعۀ همکاری و تعامل بین‌دستگاهی برای حمایت حداکثری از اجتماع نخبگانی، نشست هم‌اندیشی نخبگانی با حضور فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، رئیس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه، رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان و جمعی از مسئولان استانی در محل ستاد فرماندهی انتظامی (فراجا) استان کرمانشاه برگزار شد. 

در این نشست، آوات طاهرپور؛ رئیس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه ضمن اشاره به ظرفیت‌های بالای این بنیاد، گفت: بنیاد نخبگان استان سرمایۀ غنی از نیروهای متخصص در زمینه‌های علوم اجتماعی، فنی و علوم پایه دارد که می‌توان با بکارگیری آن بخش زیادی از مسائل و چالش‌های اجتماعی را حل و فصل کرد.

وی افزود: این بنیاد آمادگی دارد در چارچوب تفاهم‌نامه منعقد شده و در قالب طرح‌ توسعه هسته های مسئله محور، در زمینه حل مسائل اجتماعی با فرماندهی انتظامی استان همکاری لازم را داشته باشد.

لازم به ذکر است، در این نشست، تعدادی از طرح‌های پژوهشی در حوۀ مسائل استان در حضور سردار جاویدان؛ فرماندهی انتطامی استان کرمانشاه و سرهنگ طاهری؛ رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان و تعدادی از اساتید رشته‌های مرتبط تشریح شد.

***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 165172
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین