بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/08/29 - 11:12
  • - تعداد بازدید: 218
  • - تعداد بازدیدکننده: 213
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در یک نشست هم‌اندیشی مطرح شد:

اعلام آمادگی بنیاد نخبگان خراسان شمالی برای همکاری با شرکت‌ها و فعالان حوزه صنعتی و اقتصادی در طرح بورسیه صنعتی

رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان شمالی از شرکت‌ها و فعالان حوزه صنعتی و اقتصادی خواست با مشارکت حداکثری در طرح بورسیه صنعتی، زمینه‌ساز جذب و نگه‌داشت نخبگان در استان باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ سومین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم در استان خراسان شمالی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، رئیس دادگستری استان، رئیس بنیاد نخبگان استان و جمعی از مدیران واحدهای تولیدی و شرکت‌های دانش‌بنیان، صاحبان صنایع مختلف، فعالان اقتصادی، سرمایه‌گذاران و همچنین مسؤولان قضایی و اجرایی ذی‌ربط برگزار شد.

در این نشست، بخشی؛ رئیس بنیاد نخبگان خراسان شمالی با مطرح کردن طرح بورسیه صنعتی، این طرح را برای دانشجویان و صنایع استان کارآمد توصیف کرد و گفت: امیدآفرینی و تضمین آینده شغلی نخبگان، یکی از عوامل مهم برای جلوگیری از خروج نخبگان است.

وی تقویت روحیۀ خودباوری در نسل جوان را در گرو سپردن مسئولیت به این قشر دانست و افزود: اعتماد به نیروهای بومی جوان و متخصص جهت نقش‌آفرینی در استان، می‌تواند کلید حل بسیاری از مشکلات باشد.

رئیس بنیاد نخبگان استان در ادامه از شرکت‌ها و فعالان حوزه صنعتی و اقتصادی درخواست کرد با مشارکت حداکثری در طرح بورسیه صنعتی، زمینه‌ساز جذب و نگه‌داشت نخبگان در استان باشند.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین رضا براتی‌زاده؛ رئیس دادگستری استان  نیز با بیان اینکه دستگاه قضایی هم مطالبه‌گر و ناظر و هم حامی و پشتیبان تولیدکنندگان بوده و هست، بر ضرورت حمایت و رفع موانع فرآروی واحدهای تولیدی در استان تأکید و بیان کرد: باید همه دستگاه‌ها در این عرصه پای‌کار بیایند به نحوی که موجبات تحقق شعار سال و مطالبات رهبر معظم انقلاب و اهداف پیش رو به بهترین شکل ممکن محقق شود.

وی به تجارب سال‌های گذشته در خصوص وجود برخی موانع و محدودیت‌ها سر راه واحدهای تولیدی و صنایع استان به ویژه در حوزه تأمین منابع سوخت (عمدتاً برق و گاز)  اشاره و اظهار کرد: این تجربه به نشان داد که باید برای پیشگیری از بروز این رویدادهای نگران‌کننده و آسیب‌رسان، همواره آماده بود و پیش از آن چاره‌اندیشی کرد.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 168344
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین