بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/11/26 - 11:46
  • - تعداد بازدید: 274
  • - تعداد بازدیدکننده: 270
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
در یک نشست هم‌اندیشی مطرح شد:

اعلام آمادگی صداوسیمای مرکز مازندران برای همکاری با بنیاد نخبگان/ هزینه برای نخبگان سرمایه‌گذاری است

مدیرکل صداوسیمای مازندران گفت: صداوسیمای مرکز مازندران آمادگی دارد تا با همکاری بنیاد نخبگان طبق چارچوب مشخص‌شده، برنامه‌های ترکیبی، مستند و روایت‌سازی را ضبط و پخش کند تا ظرفیت نخبگان به مردم و مسئولان نشان داده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نشست مشترک رئیس بنیاد نخبگان استان مازندران با رئیس اداره‌کل سازمان صداوسیمای مرکز استان برگزار شد.

آزادبخت؛ رئیس بنیاد نخبگان مازندران در دیدار با رئیس اداره‌کل صداوسیمای استان، با بیان اینکه اکنون حدود ۲ هزار نفر در مازندران در زمرۀ برگزیدگان و نخبگان مورد تأیید بنیاد ملی نخبگان هستند، گفت: نخبه‌شناسی، نخبه‌پروری، نخبه‌گزینی و نخبه‌گماری از اهم مأموریت‌های این بنیاد است. تمام وظایف بنیاد ملی نخبگان در کشور، حول این چهار محور صورت می‌گیرد.

ابراهیمی؛ مدیرکل صداوسیمای مازندران نیز با بیان این‌که هزینه برای نخبگان سرمایهگذاری است و این هزینه هزاران میلیارد ارزش و فایده در پی دارد، افزود: صداوسیمای مرکز مازندران امسال در حوزه‌های مختلف در زمینه نخبگان برنامه‌هایی تهیه و پخش کرد که از جمله آن ۱۲۲ خبر و ساخت برنامه‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ بود که در این برنامه‌ها تلاش شد اراده و انگیزه جامعه نخبگان تقویت شود.

وی افزود: صداوسیمای مرکز مازندران آمادگی دارد تا با همکاری بنیاد نخبگان استان طبق چارچوب مشخص‌شده، برنامه‌های ترکیبی، مستند و روایت‌سازی را ضبط و پخش کند تا ظرفیت نخبگان به مردم و مسئولان نشان داده شود.

ابراهیمی اظهار داشت: برای رسیدن به توسعه باید به نخبگان توجه کرد و حفظ نخبگان به عنوان سرمایه اجتماعی و حمایت مسئولان از آن‌ها می‌تواند در پیشرفت استان موثر باشد. علاوه بر آن، باید بسته‌های سیاستی از سوی بنیاد نخبگان در استان مشخص شود تا رویه امید و خودباوری در نسل جوان حفظ شده و نقش آنان برای مسئولان آگاهی‌بخشی شود.

مدیرکل صداوسیمای مازندران با تاکید بر اینکه نخبگان پیشران پیشرفت کشور هستند، ادامه داد: کارشکنی‌های دشمنان نظام در دوره‌های مختلف خللی در توسعه کشور ایجاد نکرد و موفقیت‌هایی مانند ماهواره بر سیمرغ که همزمان سه ماهواره به فضا پرتاب شد، از جمله این موفقیت‌ها است.

ابراهیمی افزود: بیش از ۲۹۰ شبکه فارسی زبان برای کارشکنی و دلسردی مردم از نظام در تلاش هستند و به صورت ۲۴ ساعته علیه جمهوی اسلامی ایران برنامه دارند. در این دوران ترس دشمن از حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات است.



***

ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید
.

 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 169937
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

سامانه ی گفتگوی آنلاین