بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/03/22 - 12:21
  • - تعداد بازدید: 722
  • - تعداد بازدیدکننده: 717
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در یک نشست هم‌اندیشی مطرح شد:

اعلام آمادگی فرماندهی انتظامی کرمانشاه برای دریافت طرح‌های کاربردی نخبگان/ بنیاد نخبگان سرمایه‌ای بزرگ با استعدادهای متنوع است

در یک نشست هم‌اندیشی بر ضرورت همکاری‌های متقابل بنیاد نخبگان استان کرمانشاه و فرماندهی انتظامی استان در زمینه حل مسائل اجتماعی تاکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور هم‌افزایی بین‌دستگاهی، نشست هم اندیشی تعامل نخبگانی در حوزه آسیب‌های اجتماعی و مسائل انتظامی با حضور مسئولان بنیاد نخبگان استان کرمانشاه و فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

در این دیدار، آوات طاهرپور؛ رئیس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه با اشاره به تلاش مستمر پلیس در زمینه‌های مختلف اجتماعی، علمی، فرهنگی و امنیتی، گفت: در دنیای امروز که مجرمان با شیوه‌های جدید مخل زندگی مردم می‌شوند، نیاز است که با برنامه‌ریزی و پیش‌بینی نیازهای آینده برای مقابله هر چه بهتر با مسائل جدید آماده شد.

وی ادامه داد: بنیاد نخبگان استان سرمایه‌ای بزرگ از استعدادهای متنوع در تمامی زمینه‌های انسانی، فنی و پزشکی در اختیار دارد که می‌توان در حل مسائل فعلی استان و پیش‌بینی مسائل آینده و پیدا کردن راهکار برای آنان از این نیروی انسانی استفاده کرد.

طاهرپور با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری امضاء شده بین فرماندهی انتظامی استان و بنیاد نخبگان استان کرمانشاه، اظهار داشت: بنیاد نخبگان استان آماده افزایش همکاری در چارچوب تفاهم‌نامه همکاری، با فراجای استان در زمینه حل مسائل اجتماعی شهر و استان کرمانشاه است.

رئیس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه با اشاره به برخی طرح‌های بنیاد ملی نخبگان، اضافه کرد: اجرای برخی از این طرح‌ها نیازمند همکاری و پشتیبانی همه دستگاه‌های اجرایی است و امید است در سال جاری شاهد افزایش این همکاری‌ها به ویژه با فراجا باشد.

سردار حاجیان؛ فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز با اشاره به وجود برخی مشکلات در زمینه‌های گوناگون در استان، تصریح کرد: فرماندهی انتظامی استان آماده دریافت طرح‌ها و برنامه‌های کاربردی، اجرایی و منطبق با نیازهای استان، صاحب‌نظران برای حل مسائل موجود استان و کشور است.

وی با اشاره به فناوری‌های نوین و تأثیرات آن بر زندگی و جامعه، اضافه کرد: نیاز است که پلیس مطابق با پیشرفت‌های فناوری جلو برود تا بتواند با جرائم ناشی از این فناوری‌ها مقابله کند.


 ***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 165866
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین