بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/08/17 - 11:15
  • - تعداد بازدید: 1387
  • - تعداد بازدیدکننده: 1368
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به همت بنیاد نخبگان استان بوشهر صورت گرفت/

اعلام فراخوان ثبت‌نام در «شمشین جایزه بنیاد رشد و اندیشه سازندگی»

فراخوان ثبت‌نام در «شمشین جایزه بنیاد رشد و اندیشه سازندگی» از سری جوایز امید آفرین از سوی بنیاد نخبگان استان بوشهر اعلام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ فراخوان ثبت‌نام در «شمشین جایزه بنیاد رشد و اندیشه سازندگی» از سری جوایز امیدآفرین از سوی بنیاد نخبگان استان بوشهر اعلام شد.

این جایزه در بخش «سلامت، پزشکی و محیط زیست» به نام پروفسور ایرج نبی‌پور به چهار نفر به عنوان «برگزیده جایزه آموزشی»، یک نفر به عنوان «برگزیده جایزه پژوهانه» و یک نفر به عنوان «برگزیده قابل تقدیر» اعطا می‌شود.

جایزه «علوم انسانی و مدیریت» به نام پروفسور سید جعفر حمیدی نیز به چهار نفر به عنوان «برگزیده جایزه آموزشی»، یک نفر به عنوان «برگزیده جایزه پژوهانه» و یک نفر به عنوان «برگزیده قابل تقدیر» تعلق خواهد گرفت.

جایزه «علوم مهندسی» با نام پروفسور محمود مشفقیان هم به چهار نفر به عنوان «برگزیده جایزه آموزشی»، یک نفر به عنوان «برگزیده جایزه پژوهانه» و یک نفر به عنوان «برگزیده قابل تقدیر» اعطا خواهد شد.

این جایزه در راستای سیاستگذاری، رویکرد تسهیل‌گرایانه در حوزه وقف و خیریه، شناسایی، پشتیبانی از دانشجویان و دانش ­آموختگان مستعد، توسط بنیاد رشد و اندیشه سازندگی استان بوشهر (نهاد خیریه حامی رویدادهای علمی و فناورانه استان) تعریف شده است.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 161985
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین