بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/04/15 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 273
  • - تعداد بازدیدکننده: 107
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

افزایش همکاری‌ها با جامعه علمی و تخصصی ایرانیان مقیم اروپا؛ راه‌کارهای متنوع به‌کار بسته می‌شود

رویداد «روش‌های همکاری جامعه علمی و تخصصی ایرانیان اروپا با ایران» با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

~/Asset/News/News/Image/neshast.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ 27  تیرماه سال 1400 با هدف استفاده بهینه از ظرفیت و توان تخصصی ایرانیان مقیم اروپا، رویدادی با محورهای «برگزاری سخنرانی و برپایی کارگاه های تخصصی»، «برگزاری دوره‌های پسا دکتری و فرصت مطالعاتی»، «نظام وظیفه تخصصی»، «همکاری به عنوان اساتید مدعو و معین»، «همکاری با مراکز نوآوری و شتاب‌دهنده‌ها به عنوان مشاور»، «فعالیت های فناورانه» و «جذب به عنوان هیات علمی» برگزار می‌شود.


این رویداد یک همکاری مشترک میان مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مقیم اروپا است تا به کمک آن ظرفیت‌‌های دانشی و تخصصی ایرانیان به نیازهای داخلی پیوند خورد.


در این رویداد روش‌های همکاری جامعه علمی ایرانیان اروپا با جمهوری اسلامی ایران در مدل های مختلف و همچنین شناخت ظرفیت بازار کشورهای اروپایی برای پذیرش محصولات و خدمات ایران‌ساخت بررسی خواهد شد.


توسعه پایدار و پیشرفت‌های علمی ایران در گرو همکاری و همدلی ایرانیان خارج از کشور با متخصصان داخلی است. کسانی که رابط میان ایران و دیگر کشورها هستند و می‌توانند دروازه ورود محصولات و خدمات فناورانه کشور به بازارهای جهانی محسوب شوند.


علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به اینجا مراجعه کنند.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 155587
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین