بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/01/21 - 12:40
  • - تعداد بازدید: 471
  • - تعداد بازدیدکننده: 468
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون استاندار البرز:

الگوسازی از مفاخر سبب تقویت غرور ملی می‌شود/ ضرروت استمرار و تمرکز بر معرفی سرآمدان و نخبگان جامعه

معاون استاندار البرز گفت: یکی از مهمترین وظایف مسئولان، تقویت هویت‌محوری در سطح استان و کشور است و برای تحقق آن باید در عرصه تکریم و الگوسازی از مفاخر گام برداشت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ کاوه حدادپور؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز گفت: البرز به عنوان قطب علم و فناوری کشور دارای تمرکز بسیار خوبی از لحاظ مراکز علمی در سطح ملی و واحدهای صنعتی است.

وی بیان داشت: وظیفه مسئولان استانی استفاده بهینه از ظرفیت بالفعل و بالقوه مراکز علمی-تحقیقاتی و واحدهای صنعتی استان البرز با هدف رشد و توسعه همه جانبه استان البرز است.

حدادپور افزود: یکی از مهمترین وظایف سیاستمداران استان، تقویت هویت‌محوری در سطح استان و کشور است و برای تحقق این امر می‌بایست ضمن شناسایی دقیق نخبگان علمی و دانشمندان، در عرصه تکریم و الگوسازی از ایشان نیز گام برداشت.

وی ضمن تشکر از مجموعه رسانه‌های خبری استان، به خصوص صدا و سیمای مرکز البرز، تأکید کرد: تهیه و انتشار مستند و زندگی نامه سرآمدان و نخبگان با هدف الگوسازی و تقویت روحیه خودباوری و غرور ملی در جامعه باید در رأس توجه رسانه‌های استانی و ملی واقع شود.

حدادپور تصریح کرد: در مراسم‌ها و رویدادهای استان نظیر گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری، باید با دعوت از سرآمدان علمی استان برای استفاده از نقطه نظرات و شناساندن آنان به قشر جوان جامعه، بیشتر بهره‌مند شد و علاوه بر آن، برگزاری رویدادهای تکریم و الگوسازی را در سطح استان‌های کشور به صورت مستمر انجام داد.

وی افزود: استمرار و تمرکز به معرفی سرآمدان و نخبگان جامعه منجر به بهره‌مندی و استفاده بیشتر و مؤثرتر از تفکر و تجارب ارزنده آنان توسط دستگاه‌های اجرایی و نهادها و سازمان‌های دولتی و خصوصی خواهد شد.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 165047
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین