بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/08/06 - 08:49
  • - تعداد بازدید: 267
  • - تعداد بازدیدکننده: 258
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در یک نشست هم‌اندیشی مطرح شد:

انجمن‌های دانشجویی، سفیران بنیاد ملی نخبگان در دانشگاه‌ها می‌شوند

بنیاد ملی نخبگان در نظر دارد از فعالیت‌ها و برنامه‌های انجمن‌های دانشجویی به نحو مطلوب حمایت کند و انتظار می‌رود این انجمن‌ها نیز به ‌عنوان سفیران بنیاد ملی نخبگان در دانشگاه‌ها، حامی اجتماع نخبگان و سیاست‌های این بنیاد باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به ‌منظور تشریح و بررسی زمینه‌ها و ظرفیت‌های همکاری، نشست سرپرست بنیاد نخبگان استان تهران با دبیران انجمن‌های دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.  

در این نشست، حیدر مفتاحی‌زاده؛ سرپرست بنیاد نخبگان استان تهران، سیاست‌ها و برنامه‌های پیش‌روی این بنیاد را تشریح کرد و با اشاره به رویکردهای جدید بنیاد ملی نخبگان، ارتباط و تعامل با دانشگاه‌های برتر استان به‌خصوص انجمن‌های دانشجویی آن‌ها را از اهم اقدامات در دور جدید اعلام کرد.

وی انجام امور نخبگان توسط خود جامعه نخبگان را از سیاست‌های جدید برشمرد و افزود: بنیاد ملی نخبگان در نظر دارد از فعالیت‌ها و برنامه‌های انجمن‌های دانشجویی به نحو مطلوب حمایت کند و انتظار می‌رود این انجمن‌ها نیز به ‌عنوان سفیران بنیاد ملی نخبگان در دانشگاه‌ها، حامی اجتماع نخبگان و سیاست‌های این بنیاد باشند.

حمایت از برگزاری اردوهای علمی و صنعتی به‌خصوص بازدیدهای دانشجویی استادمحور، بازنشر و پوشش فراخوان‌های بنیاد ملی نخبگان به‌ منظور ارائه تسهیلات به دانشجویان و دانش‌آموختگان، تخصیص تسهیلات به مسابقات و رویدادهای دانشجویی مسئله‌محور و برگزیدگان آن، تشریح برنامه‌ها و تسهیلات بنیاد توسط نمایندگان و سفیران بنیاد در دانشکده‌ها، از اهم مباحث مورد توافق طرفین برای همکاری بود.



***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.


  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 167928
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین