بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/10/11 - 14:10
  • - تعداد بازدید: 12687
  • - تعداد بازدیدکننده: 12619
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در قالب طرح ایران گشت بنیاد ملی نخبگان/

انستیتو پاستور آمل میزبان دانش‌آموزان مستعدبرتر شد

بازدید دانش‌آموزی در قالب طرح ایران گشت از مرکز رشد زیست فناوری انستیتو پاستور آمل به همت بنیاد نخبگان مازندران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای تقویت خودباوری، امید و انگیزه در دانش‌آموزان در جهت تلاش برای جذب و فعالیت در مراکز پژوهشی، تولیدی و مدیریتی کشور، بازدید دانش‌آموزی در قالب طرح ایران گشت از مرکز رشد زیست فناوری انستیتو پاستور آمل به همت بنیاد نخبگان مازندران برگزار شد.

آسوری؛ رئیس مرکز رشد زیست فناوری انستیتو پاستور آمل در معرفی پژوهشکده شمال گفت: پژوهشکده شمال انستیتو پاستور یکی از شعبه‌های انستیتوپاستور ایران است که با همت گروهی از خیرین شهرستان آمل در زمینی بالغ بر 23000 متر مربع که تقریبا 4500 متر مربع آن فضای فیزیکی، آزمایشگاه های تشخیص تخصصی و پژوهشی است.

وی افزود: مأموریت سازمانی پژوهشکده شمال ارائه خدمات پژوهشی، آموزشی، تولیدی، تشخیص تخصصی، مرکز رشد و رایانش زیستی به 5 استان شمالی (اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و سمنان) است.

در این برنامه، دانش‌آموزان مستعد از واحدهای واکسن و فراورده‌های زیستی، لابراتوارهای داروسازی و حیوانات آزمایشگاهی به عنوان محیط‌های کشت زنده این مرکز بازدید کردند.

لازم به ذکر است، در پایان دانش‌آموزان از مدل تزریق واکس ضدهاری به انسان به صورت گروهی  و دسته جمعی که باتجربه‌‌ای آمیخته از فن مهارت و هیجان و علمی است را تجربه کردند.

***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 162852
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین