بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/07/03 - 10:18
  • - تعداد بازدید: 481
  • - تعداد بازدیدکننده: 466
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شهردار تهران خبر داد:

انعقاد تفاهمنامه با 8 دانشگاه کشور در راستای تامین ۲۵ هزار مسکن برای اساتید

شهردار تهران گفت: با ۸ دانشگاه کشور تفاهم نامه‌هایی برای تامین ۲۵ هزار مسکن برای اساتید منعقد کردیم ضمن اینکه برای بنیاد ملی نخبگان نیز ۱۰۰۰ واحد مسکونی در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ علیرضا زاکانی شهردار تهران با بیان اینکه تامین مسکن اساتید یکی از برنامه های شهرداری تهران است، گفت: با ۸ دانشگاه کشور تفاهم نامه ای برای تامین ۲۵ هزار مسکن برای اساتید منعقد کردیم ضمن اینکه برای بنیاد ملی نخبگان نیز ۱۰۰۰ واحد مسکونی در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: مصوبات تامین مسکن برای دو دانشگاه از کمیسیون ماده ۵ به ظرفیت 4000 واحد اخذ شد و پرونده سه دانشگاه دیگر نیز در دست بررسی است و تلاش ما این است برنامه تامین مسکن اساتید را تسریع کنیم.

آیین کلنگ زنی پروژه مجتمع مسکونی استادسرای دانشگاه صنعتی شریف در شهرک دانشگاه صنعتی شریف واقع در منطقه ۲۲ با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان، خطیبی معاون امور اداری مالی و منابع انسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رسول جلیلی رییس دانشگاه شریف و علیرضا زاکانی شهردار تهران و جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه شریف برگزار شد.

مجتمع مسکونی استادسرای دانشگاه صنعتی شریف در شهرک دانشگاه شریف واقع در منطقه ٢٢ به مساحتی در حدود یک هکتار (٩٧٠٨ مترمربع) است که کلنگ عملیات اجرایی آن بر زمین کوبیده شد.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید
.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 167383
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین