بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/10/19 - 10:23
  • - تعداد بازدید: 1237
  • - تعداد بازدیدکننده: 1214
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان استان کرمان خبر داد:

انعقاد یک تفاهم‌نامه برای بکارگیری توان نخبگان در توسعه فناوری‌های صنعت مس/ مستعدان برتر از مجتمع مس سرچشمه بازدید کردند

رئیس بنیاد نخبگان استان کرمان از انعقاد تفاهم‌نامه بنیاد نخبگان استان با مجتمع مس سرچشمه خبر داد و آن را گامی به سمت بکارگیری توان نخبگانی در توسعه فناوری‌های صنعت مس برشمرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای آشنایی نخبگان و مستعدین برتر با مراکز صنعتی و تحقیقاتی کشور با هدف شناسایی، هدایت، توانمندسازی، جذب و بکارگیری جامعه نخبگانی و رفع نیازها، چالش‌های اساسی و توسعه فناوری‌های صنعت مس، برنامۀ بازدید علمی جمعی از مستعدان برتر استان، از مجتمع مس سرچشمه به همت بنیاد نخبگان استان کرمان برگزار شد.

در ابتدای این برنامه، علیرضا سعیدی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان کرمان ضمن اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه بنیاد نخبگان استان با مجتمع مس سرچشمه، بر لزوم همکاری و تعامل گسترده دو طرف تأکید و آن را گامی به سمت بکارگیری توان نخبگانی توصیف کرد.

در ادامۀ این برنامه، شرکت‌کنندگان با همراهی مدیر بخش تحقیق و توسعه مجتمع مس سرچشمه، از محدوده معدن، سالن پرعیارسازی، سالن ذوب بازدید کردند و با چالش‌ها و ظرفیت‌های این مجموعۀ صنعتی آشنا شدند.

در پایان برای آگاهی بیشتر مستعدان، کلیۀ فعالیت‌های مجتمع به صورت مجازی و با استفاده از فناوری سه بعدی نمایش داده شد.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 163971
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین