بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1398/06/20 - 12:05
  • - تعداد بازدید: 1308
  • - تعداد بازدیدکننده: 84
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس پارک علم‌و‌فناوری گلستان مطرح کرد:

اهمیت تعامل بین‌دستگاهی در تثبیت اکوسیستم کارآفرینی

غفاری گفت: همکاری نزدیک دستگاه‌های استانی نقش مهمی در راستای شکل‌گیری و تثبیت اکوسیستم کارآفرینی و تأثیر آن بر پیشبرد اهداف کلان استان دارد.

~/Asset/News/News/Image/196-ffffffff.JPG

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای توسعه همکاری‌های متقابل، رؤسای بنیاد نخبگان استان گلستان و پارک علم‌وفناوری استان دیدار و گفتگو کردند.


در این دیدار، ابوالقاسم خزاعیان؛ رئیس بنیاد نخبگان استان گلستان ضمن اشاره به مأموریت‌ها و رسالت‌های بنیاد ملی نخبگان، به تبیین نقش این بنیاد به عنوان یک نهاد فرادستگاهی در آماده‌سازی زیرساخت‌های فرهنگی پرداخت و گفت: توسعه فرهنگ کارآفرینی در میان اجتماعات نخبگانی در شکل‌گیری زیست‌بوم کارآفرینی دانش‌بنیان مؤثر بوده و از اهداف و رسالت‌های بنیاد ملی نخبگان است.


وی با بیان اهمیت جذب و نگهداشت نخبگان و مستعدان‌برتر، افزود: با توجه به اینکه پارک علم‌وفناوری استان امکان ظرفیت‌سازی در خصوص نگهداشت مستعدان‌برتر و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی را دارد؛ بنابراین ارتقای سطح این پارک از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه این مهم سبب افزایش ماند نخبگانی و در نتیجه توسعۀ بیشتر استان می‌شود.


در بخش دیگری از این نشست، غفاری؛ رئیس پارک علم‌و‌فناوری گلستان با اشاره به ظرفیت موجود در این پارک، بر لزوم بکارگیری توان نخبگان و مستعدان‌برتر در توسعه فضای کسب‌وکار تأکید کرد و برگزاری جلسات معرفی تسهیلات و حمایت‌های این نهاد با حضور نخبگان و همچنین بازدید مستعدان‌برتر و دانشگاهیان از شرکت‌های زیرموجموعه پارک را زمینه‌ساز جذب و بهره‌مندی بیشتر آنان از تسهیلات اعطایی دانست.


وی در پایان ضمن تأکید بر اهمیت همکاری نزدیک دستگاه‌های استانی در راستای شکل‌گیری و تثبیت اکوسیستم کارآفرینی و تأثیر آن بر پیشبرد اهداف کلان استان، خواستار همراهی و همگرایی بیشتر مسئولان استانی در این خصوص شد.


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 148632
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین