بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1397/09/06 - 10:30
  • - تعداد بازدید: 637
  • - تعداد بازدیدکننده: 64
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه مطرح کرد:

اهمیت علوم ورزشی در حوزۀ کارآفرینی

طاهرپور گفت: ورزش علمی و علوم ورزشی در صورت بهره‌گیری از نخبگان و متخصصان، الگویی مناسب برای کارآفرینی است.

~/Asset/News/News/Image/آوات 5.png

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ اولین رویداد دورهمی اکوسیستمهای کارآفرینی ورزش «کامیتآپ» به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی، با حضور دانشگاهیان و متخصصان استان کرمانشاه برگزار شد.


در این رویدادا، آوات طاهرپور؛ رئیس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه با اشاره به نقش و اهمیت رویدادهای استارت‌آپی در ایجاد فرصت‌های کارآفرینی، گفت: با توجه به اهمیت نقش ورزش در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و تأثیرگذاری غیرمستقیم آن در پیشرفت همه‌جانبه و توسعه‌پایدار، علوم ورزشی نیز باید مورد توجه قرار بگیرند و زیرساخت‌های لازم برای پیوند علم و ورزش فراهم شود.


وی افزود: با توجه به گسترش و شتاب علوم مختلف از جمله علوم ورزشی و نیز تجهیزات‌محور بودن ورزش در ایران و جهان، می‌توان علاوه بر برگزاری برنامه‌های ارزشمند و متنوع ورزشی استانی، ملی و بین‌المللی، نمایشگاهی از اختراعات و دستاوردهای علمی که به نحوی به ورزش کشور و پیشرفت این حوزه با تکیه بر کالاهای ایرانی ارتباط دارند، برگزار شود.


طاهرپور ادامه داد: ورزش علمی و علوم ورزشی در صورت بهره‌گیری از نخبگان و متخصصان، الگویی مناسب برای کارآفرینی است.


رئیس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه اظهار داشت: برای تبدیل شدن دانشگاه‌ها به دانشگاه نسل‌سوم و گسترش مأموریت‌‎های آنها و همینطور تربیت نیروی‌انسانی کارآفرین، علمی‌شدن ورزش بر طبق استانداردهای بین‌المللی یک ضرورت است که می‌تواند به اشتغال‌زایی و ثروت‌آفرینی کمک کند.


وی در پایان تصریح کرد: برپایی گردهمایی و نشست‌های تخصصی با محوریت ورزش علمی و بکارگیری تولیدات ورزشی داخل، یکی از ملزومات امروز است که می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد کسب‌و‌کار نوپا در این حوزه باشد.


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 147229
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین