بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/11/08 - 11:59
  • - تعداد بازدید: 15829
  • - تعداد بازدیدکننده: 13444
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان استان چهار محال و بختیاری مطرح کرد:

ایجاد تحول در جریان شناسایی دانش‌آموزان مستعد با توسعۀ اکوسیستم فناوری در پژوهشسراهای دانش‌آموزی

رئیس بنیاد نخبگان استان چهار محال و بختیاری گفت: توسعۀ اکوسیستم فناوری در پژوهشسراهای دانش‌آموزی، تحول بزرگی را در جریان شناسایی دانش‌آموزان مستعد رقم می‌زند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نشست هم‌افزایی، تعامل و همکاری دو جانبۀ بنیاد نخبگان چهارمحال‌وبختیاری و اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان با حضور رؤسا و کارشناسان دو نهاد برگزار شد.

در این نشست، مجتبی بنیادیان؛ رئیس بنیاد نخبگان استان با اشاره به لزوم برگزاری این قبیل نشست‌ها، هم‌افزایی بین دستگاه‌‎ها و نهادهای درون‌استانی برای راه‌اندازی جریان نخبگی را امری ضروری دانست و گفت: این مهم زمینه‌ساز بکارگیری نخبگان و در نتیجه توسعۀ استان خواهد شد.

وی افزود: در مجموعۀ آموزش و پرورش استان، توسعۀ اکوسیستم فناوری در پژوهشسراهای دانش‌آموزی استان محقق شده و تحول بزرگی در مسیر شناسایی و حمایت از دانش‌آموزان مستعد رقم خورده که این مهم می‌تواند با همکاری بیشتر با بنیاد نخبگان استان، عمق و سطح بیشتری پیدا کند.

در ادامه، امیریان؛ مدیرکل آموزش پرورش چهارمحال‌وبختیاری نیز بر لزوم توسعۀ همکاری‌های مشترک برای شناسایی و حمایت از استعدادهای برتر دانش‌آموزی تأکید کرد.

اجرای برنامۀ ملی شهاب و طرح ایران گشت، اعطای جایزه علمی امام صادق علیه‌السلام و طراحی و اجرای برنامه‌های تشویقی برای فعالیت بیشتر دانش‌آموزان مستعد، از دیگر موضوعات مطرح‌شده در این نشست بود.

***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 164171
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین