بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/03/09 - 12:31
  • - تعداد بازدید: 501
  • - تعداد بازدیدکننده: 495
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دهقانی خبر داد:

ایجاد خط حمایتی از شرکت‌های دانش‌بنیان فناور و نوآور

معاون علمی رییس‌جمهوری گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان توانمند و بزرگ، در صورت حمایت از ایجاد استارت‌آپ‌های جدید در حوزه سلامت، مورد حمایت قرار می‌گیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان، در بازدید از نمایشگاه ایران هلث بر آمادگی این معاونت برای حمایت از شکل‌گیری کنسرسیوم‌های بزرگ متشکل از شرکت‌های دانش‌بنیان سلامت تاکید کرد.

همچنین با ایجاد زمینه‌ها و مقدمات لازم مقرر شد، شرکت‌های دانش‌بنیان توانمند و بزرگ، در صورت حمایت از ایجاد استارت‌آپ‌های جدید در حوزه سلامت، مورد حمایت قرار گیرند.

دهقانی، همچنین در بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان پیشران در حوزه تولید تجهیزات حوزه سلامت همچون پویندگان راه سعادت، آریا طب فیروز، طیف سنج تجهیز پیشرفته و ده‌ها شرکت دیگر، از آمادگی برای ایجاد بازار واقعی در عرصه داخلی و بین‌المللی با مشارکت و هماهنگ‌سازی سایر دستگاه‌های اثرگذار و ایجاد خط حمایتی از شرکت‌های دانش‌بنیان فناور و نوآور خبر داد.

در بیست و چهارمین نمایشگاه ایران هلث، تامین کنندگان اقلام پزشکی در ایران حضور یافتند و در طول مدت برگزاری این نمایشگاه، علاوه بر رونمایی و معرفی محصولات دانش بنیان، کارگاه ها و پنل‌های تخصصی با حضور هیات‌های تجاری خارجی برپا شد.

بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی به عنوان فراگیرترین نمایشگاه صنعت سلامت کشور در روزهای ششم تا نهم خردادماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

 ***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 165728
کلمات کلیدی
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین