بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/04/07 - 12:14
  • - تعداد بازدید: 431
  • - تعداد بازدیدکننده: 426
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با همت بنیاد نخبگان استان زنجان صورت گرفت/

بازدید مستعدان‌برتر زنجان از گنبد سلطانیه

برنامه بازدید از گنبد سلطانیه، با حضور جمعی از اعضای هیئت علمی و دانشجویان رشته‌ اقتصاد دانشگاه زنجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ برنامه بازدید از سایت کفش هیدج و گنبد سلطانیه، با حضور جمعی از اعضای هیئت علمی و دانشجویان رشته‌ اقتصاد دانشگاه زنجان و با همکاری بنیاد نخبگان استان زنجان برگزار شد.

بازدید از سوله‌های صنعتی و نیمه‌صنعتی تولید کفش در سایت‌های هیدج و کارگاه‌های ماشینی و دستی با همراهی کارشناسان و مسئولان این واحد، اولین بخش این برنامه بود.

در ادامه، شرکت‌کنندگان از گنبد سلطانیه دیدن کردند.

آشنایی با سایت تولید کفش هیدج به عنوان چهارمین تولیدکننده کفش ورزشی در ردۀ سنی کودک و نوجوان و صادرکننده به کشورهای همسایه همانند، عراق، افغانستان و پاکستان بود. آشنایی با مراحل تولید، فروش، بازاریابی، طراحی، بازارهای هدف داخل و خارج و ایجاد انگیزه برای دانشجویان در راه‌اندازی و کارآفرینی در این حیطه‌ی پر سود و همچنین تقاضا و درخواست تولیدکنندگان این عرصه در راه‌اندازی رشته طراحی و تولید کفش در دانشگاه زنجان، از مهمترین دستاوردهای این برنامه بود.

علاوه بر این، شرکت‌کنندگان با مشکلات تولیدکنندگان این عرصه از جمله، عدم‌وجود آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت، عدم‌صدور گواهی‌های کیفیت داخلی و بین‌المللی، عدم‌حمایت کافی دولت در رفع موانع تولید و صادرات و گرانی مواد اولیه به علت نوسانات ارزی با وجود رقبای قدرتمندی همچون چین و ترکیه نیز آشنا شدند.

 ***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.



  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 166166
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین