بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/09/22 - 06:34
  • - تعداد بازدید: 187
  • - تعداد بازدیدکننده: 184
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

بازدید مستعدان برتر یاسوج از پنج طرح تولیدی و صنعتی

برنامۀ بازدید یک روزه از صنایع شهرستان بویراحمد به همت بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ برنامۀ بازدید یک روزه از صنایع شهرستان بویراحمد به همت بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد و با مشارکت بسیج رسانه، دانشگاه یاسوج، پارک علم و فناوری، شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان بازنشستگی استان برگزار شد.

در این بازدید، سید حمدالله اکوانی گفت: هدف از این بازدید، آشنایی بیشتر نخبگان با دستاوردهای استان در حوزه علم، فناوری و توسعه صنعتی و نیز الگوگیری مستعدان از دستاوردهای کارآفرینان مشاغل نوپا و کسب‌وکارهای سطح خرد نوین است.

وی افزود: برنامه بازدیدها در راستای اجرای حمایت‌های بنیاد نخبگان استان و ایفای مسئولیت­های اجتماعی و همچنین امیدآفرینی، انگیزش و ارتقاء سطح دانایی، بینش و نگرش دانشجویان از طریق رویت پیشرفتها و معرفی فرصت‌ها و امکان انجام فعالیت‌های موثر در کشور اجرا می‌شود.

رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نتایج بازدیدهای علمی ـ صنعتی، یادآور شد: ارتقای آگاهی و حس دلبستگی به میهن و خدمت به جامعه، تقویت روحیه خودباوری، معرفی الگوهای برجسته، الهام‌بخش و موفق، کمک به ارتقای بینش و اخلاق حرفه‌ای، شناخت نیازهای جامعه و صنعت و آشنایی با زمینه‌های اشتغال و اثرگذاری نخبگان، از اهداف اصلی این بازدیدها و سفرهای علمی است.

در ادامه این بازدید، محسن ضامن‌فرد؛ مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری نیز هدف از این بازدید را شناخت آخرین وضعیت شرکت‌های تولیدی، اطلاع‌رسانی، امیدآفرینی و مطالبه‌گری برای حل مشکلات حوزه تولید و خدمات‌رسانی بهتر به مردم استان دانست و بیان کرد: طی دو سال اخیر، اقدامات خوبی در بخش‌های مختلف صنعتی و اقتصادی این استان انجام شد که حضور خبرنگاران در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی و امیدآفرینی به جامعه نقش مهمی داشت.

وی افزود: در راستای عملیاتی شدن رویکرد توسعه‌محور دولت سیزدهم در سطح استان، حمایت از واحدهای تولیدی و اشتغال‌زا ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: نیاز است همه نهادها به خصوص اصحاب رسانه و دانشجویان، در تبیین خدمات نظام به منظور امیدآفرینی پیشگام باشند.

در این برنامه، شرکت‌کنندگان از پنج طرح تولیدی و صنعتی شامل کارخانه قند یاسوج، مزرعه تولید میلورم، مرکز تحقیقات ژنتیک و اصلاح نژاد ماهی‌سردآبی شهید مطهری یاسوج، شرکت دانش‌بنیان فراوران طبیعت کیان و اولین کارخانه در حال ساخت تولید خوراک آبزیان دیدن کردند.



***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 168720
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین