بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/08/20 - 08:30
  • - تعداد بازدید: 264
  • - تعداد بازدیدکننده: 260
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرپرست بنیاد نخبگان استان قزوین مطرح کرد:

باید بنیاد در شورای برنامه‌ریزی استان‌ دیده شود/ ضرورت نقش‌آفرینی نخبگان در تصمیم‌سازی‌های حکمرانی

سرپرست بنیاد نخبگان استان قزوین بر ضرورت نقش‌آفرینی نخبگان در تصمیم‌سازی‌های حکمرانی تاکید کرد و گفت: باید بنیاد در شورای برنامه‌ریزی استان‌ دیده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ سیده زهرا مرتضوی، سرپرست جدید بنیاد نخبگان استان قزوین گفت: از مجموعه مدیریتی دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) که فرصت خدمت در بنیاد نخبگان را در اختیار من قرار دادند کمال تشکر را دارم و امیدوارم بتوانم در پاسخ به این حسن اعتماد، خدمتی در خور شان به جامعه دانشگاهی و نخبگانی استان ارائه دهم.

وی عنوان کرد: در طول فعالیت در مجموعه بنیاد نخبگان و همراهی با فعالیت‌های مجاهدانه دکتر رجب‌پور از سختی‌های فعالیت در این نهاد آگاهم و معتقدم بنیاد نخبگان باید در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های استان جایگاه ویژه‌ای داشته باشم.

سرپرست بنیاد نخبگان استان قزوین خاطرنشان کرد: عنوان "نخبه" دادن به کسی تکلیف و مسئولیت به دنبال دارد و اگر می‌خواهیم روند نظام‌مندی در نخبه‌پروری داشته باشیم باید علاوه بر جامعه دانشگاهی و دانش آموزی به دوران کودکی در مهدهای کودک هم توجه ویژه داشته باشیم..

وی تصریح کرد: نخبگان می‌خواهند اثر گذار باشند، دیده شوند، کار کنند و مثمر ثمر باشند؛ تعارفات را کنار بگذاریم، مدارس سمپاد باید برنامه‌های بهتری برای دانش‌آموزان داشته باشند.

مرتضوی افزود: تاکنون دانشگاه هم اشتغال نخبگان را جدی نگرفته است و اخیرا شاهد تحرکاتی در این زمینه هستیم. ما موظفیم آینده‌ی روشنی را برای نخبگان ترسم کنیم تا انگیزه بخش باشد.

وی تاکید کرد: باید برای نخبگان برنامه داشته باشیم و در تصمیم‌سازی‌های حکمرانی به ایشان نقش دهیم. باید بنیاد در شورای برنامه‌ریزی استان دیده شود.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.







  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 168186
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین