بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/03/13 - 00:26
  • - تعداد بازدید: 413
  • - تعداد بازدیدکننده: 403
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

باید زمینه اشتغال و نگهداشت نیروی انسانی توانمند بومی را فراهم کنیم

معاون توسعه استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: نیروی انسانی توانمند مهمترین پتانسیل استان است که باید زمینه اشتغال و نگهداشت ایشان در استان را فراهم کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ محمد حسین خدابنده معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری استان چهارمحال و بختیاری در مراسم معارفه سرپرست بنیاد نخبگان استان که با اشاره به جوانی جمعیت در استان چهارمحال و بختیاری گفت: نیروی انسانی جوان و توانمند در استان چهارمحال و بختیاری یکی از مهمترین ظرفیت‌ها و پتانسیل این استان است که باید زمینه اشتغال و نگهداشت ایشان در استان برا فراهم کنیم.

خدابنده با اشاره به پیشرفت های علمی و صنعتی در استان افزود: مهمترین پتانسیل و ظرفیت استان کشاورزی و دامپروی بود که به همت صاحبان علم و فناوری در حال حاضر این استان در زمینه پیشرفت های صنعتی و گردشگری و صنایع دستی حرفی برای گفتن در کشور دارد.

یعقوب طادی سرپرست بنیاد نخبگان استان نیز با اعلام اینکه ما برای پیشبرد اهداف و برنامه های بنیاد نخبگان مستلزم حمایت همه دستگاه‌ها هستیم، گفت: بنیاد نخبگان وظیفه دارد مسیر را برای نخبگان باز کند و شناسایی و الگوسازی از این عزیزان جزو برنامه های بنیاد است.

سرپرست بنیاد نخبگان مهمترین رسالت این بنیاد را چهار محور نخبه شناسی، نخبه پروری، نخبه گزینی، نخبه گماری دانست و افزود: در صورتی که این چهار مولفه به خوبی اجرا شود وظیفه خود را در مقابل نخبگان اثرگذار در جامعه به خوبی انجام داده ایم.

سرپرست بنیاد نخبگان استان بیان کرد: اجرای برنامه های مصوب بنیاد نخبگان و  شبکه سازی نخبگان استان، تهیه بانک اطلاعاتی از نخبگان استان در کل کشور از سالهای قبل تا کنون از برنامه های این بنیاد است، که در استان  اجرا خواهیم کرد.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 165767
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین